آنچلوتی گزینه سرمربیگری منچستریونایتد

به گزارش وبلاگ یاسین، سرمربی فعلی رئال مادرید یکی از گزینه های اصلی سرمربیگری شیاطین سرخ است.

آنچلوتی گزینه سرمربیگری منچستریونایتد

به گزارش وبلاگ یاسین، منچستریونایتد که با رالف رانگنیک هم فراز و نشیب هایی داشته، برای فصل آینده سرمربی جدیدی را روی نیمکت خود خواهد داشت. از مائوریسیو پوچتینو سرمربی فعلی پاری سن ژرمن و اریک تن هاخ سرمربی کنونی آژاکس به عنوان اصلی ترین گزینه های سرمربیگری من یونایتد یاد شده است اما حالا خبر می رسد که سرمربی ایتالیایی رئال مادرید هم به این فهرست اضافه شده است.

شبکه تلویزیونی ESPN به نقل از منابع خود گزارش داد که مدیران باشگاه منچستریونایتد در حال آنالیز گزینه هایی برای سپردن راهنمایی شیاطین سرخ برای کوتاه مدت هستند و کارلو آنچلوتی به عنوان نامزد احتمالی معرفی شده است. کارلتو 62 ساله تا انتها ماه ژوئن 2024 با رئال مادرید قرارداد دارد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید که سابقه سرمربیگری چلسی در لیگ برتر انگلیس بین سال های 2009 تا 2011 را دارد، پیروز شده بود این تیم را در آن دوره به یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس و یک قهرمانی در جام خیریه انگلیس برساند.

منچستریونایتد از 27 بازی لیگ رجحان خود در فصل جاری 13 برد، هشت تساوی و 6 شکست را تجربه نموده و با 47 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی این رقابت ها جای دارد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت نزدیکی با تیم های آرسنال، وستهام، تاتنهام و ولورهمپتون دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آنچلوتی گزینه سرمربیگری منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی گزینه سرمربیگری منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید