امروز؛ آخرین فرصت بارسلونا و رئال مادرید برای معین تاریخ برگزاری ال کلاسیکو

به گزارش وبلاگ یاسین، دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید امروز (سه شنبه) باید پیشنهاد خود برای برگزاری اولین ال کلاسیکوی فصل را به فدراسیون فوتبال اسپانیا بدهند.

امروز؛ آخرین فرصت بارسلونا و رئال مادرید برای معین تاریخ برگزاری ال کلاسیکو

به گزارش وبلاگ یاسین، فدراسیون فوتبال اسپانیا هنوز نتوانسته روی تاریخ جدید برگزاری اولین ال کلاسیکوی فصل به نتیجه نهایی برسد، دیداری که ابتدا قرار بود در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) به میزبانی بارسلونا از رئال مادرید در استادیوم نوکمپ برگزار گردد اما به دلیل ناآرامی ها در ایالت کاتالونیا و اعتراضات مردمی به دستگیری 9 رهبر سیاسی کاتالونیا توسط دولت اسپانیا، برگزاری اش به تاریخی دیگر موکول شد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از به تعویق افتادن برگزاری اولین ال کلاسیکوی، از دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید خواست تا روی تاریخ جدیدی برای برگزاری این دیدار حساس به توافق با یکدیگر برسند و دو باشگاه هم برای برگزاری این بازی در تاریخ 18 دسامبر (27 آذر) به توافق رسیدند اما به نظر می رسد این دیدار در این تاریخ برگزار نخواهد شد.

طبق گزارش های منتشرشده؛ سازمان لیگ فوتبال اسپانیا تأکید دارد ال کلاسیکو در تاریخ 4 دسامبر (13 آذر) برگزار گردد و فدراسیون فوتبال اسپانیا از دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید خواسته تا پیشنهاد و نظر خود در مورد برگزاری ال کلاسیکو در این تاریخ را تا ساعت 20 امشب به وقت محلی (سه شنبه) به این فدراسیون ارائه دهند.

قرار است بعد از اینکه این دو باشگاه پاسخ و پیشنهاد خود را به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارائه کردند، اعضای کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا دوباره جلسه ای با هم برگزار نمایند تا پاسخ و پیشنهاد دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید را مورد بررسی قرار دهند. همچنین این کمیته گزارش های مختلفی را که از سوی لیگ فوتبال حرفه ای ملی ارسال شده را بررسی خواهد نمود.

در حالی تاریخ برگزاری ال کلاسیکو هنور در هاله ای از ابهام است که بارسلونا فردا شب (چهارشنبه) در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه اسلاویا پراگ جمهوری چک به میدان می رود، این در حالی است که رئال مادرید هم در همین چارچوب در دیداری خارج از خانه به مصاف گالاتاسرای می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امروز؛ آخرین فرصت بارسلونا و رئال مادرید برای معین تاریخ برگزاری ال کلاسیکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز؛ آخرین فرصت بارسلونا و رئال مادرید برای معین تاریخ برگزاری ال کلاسیکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید