انتقام پرسپولیس از آلومینیوم، فاصله با استقلال حفظ شد

به گزارش وبلاگ یاسین، به گزارشخبرنگاران، پرونده ملاقاتهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز آدینه با ملاقات دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک بسته شد؛ ملاقاتی که با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس ‬به انتها رسید.

انتقام پرسپولیس از آلومینیوم، فاصله با استقلال حفظ شد

این مسابقه از ساعت 19:30 در استادیوم آزادی شروع شد و حامد پاکدل (76) و رضا اسدی (94) برای پرسپولیس گلزنی کردند. سرخپوشان تهرانی با این گل ضمن کسب سه امتیاز و گرفتن انتقام باخت بازی رفت با آلومینیوم، 41 امتیازی شدند و اختلاف سه امتیازی با استقلال صدرنشین را حفظ کردند.

ترکیب پرسپولیس با حضور رامین رضاییان

حامد لک، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی ترابی و مهدی عبدی 11 بازیکن اصلی پرسپولیس در این ملاقات بودند. رضاییان که به تازگی از الدحیل قطر به پرسپولیس آمده، در این فصل نخستین حضورش در ترکیب اصلی را تجربه کرد.

بعلاوه آلومینیوم هم با ترکیب حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان زاده، امیر نوری، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده، پوریا آریاکیا، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات، مهرداد بایرامی و محمود قائدرحمتی به میدان رفت.

نیمه نخست و کوشش بدون گل

در نیمه اول، سرخپوشان تهرانی بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و پِرس تیم آلومینیوم را از خط دفاعی این تیم در دستور کار داشتند. پرسپولیس در دقیقه 16 با ضربه سر امیری دروازه آلومینیوم را هم باز کرد اما گل این مهاجم در شرایط آفساید به ثمر رسید.

آلومینیوم هم با وجود بازی در زمین حریف، تیمی هجومی و سرعتی نشان داد. برنامه های تیم رسول خطیبی روی نفوذ از سمت دفاع چپ پرسپولیس و استفاده از فضای پشت مدافعان سرخپوش متمرکز بود اما حملات این تیم هم ثمری نداشت تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام گردد.

نیمه دوم و گلزنی مهاجم پرسپولیس به تیم سابق

بازی در نیمه دوم با همان برنامه پیگیری شد. در دقیقه 51 ضربه علی آل کثیر بازیکن آلومینیوم با اختلاف کم از دروازه پرسپولیس به اوت رفت. در دقیقه 74 هم شوت محکم بازیکن آلومینیوم به وسیله حامد لک دفع شد تا موقعیت خوب گلزنی تیم میهمان از دست برود. با این حال پرسپولیس برای گلزنی بازی رو به جلویی را انجام داد و به وسیله بازیکن تعویضی خود به این هدف رسید.

حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، در دقیقه 76 با پشت سر گذاشتن وحید محمدزاده مدافع آلومینیوم و حمل توپ تا محوطه جریمه حریف، گل پیروزی بخش را به ثمر رساند. پاکدل سال گذشته در تیم آلومینیوم حضور داشت و پیروز شد دروازه تیم سابق خود را باز کند.

بعد از این گل آلومینیوم برای جبران نتیجه بیشتر جلو کشید اما در دقیقه 94 رضا اسدی که نقدها زیادی از سبک بازی او در هفته های گذشته وجود داشت، با یک شوت سنگین گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند. اسدی هم در دقایق پایانی نیمه دوم وارد زمین شده بود.

نتایج کامل هفته هجدهم لیگ برتر

پیش از بازی پرسپولیس و آلومینیوم، سایر مسابقات هفته هجدهم برگزار گردید. برد استقلال و گل گهر، توقف فولاد و سپاهان و شکست نساجی از نتایج بازی های امروز بود.

* طرفدار صفر - سپاهان صفر

* فجر سپاسی صفر - صنعت نفت آبادان صفر

* نفت مسجد سلیمان صفر - پدیده مشهد 1

گل: محمدرضا فلاحیان (94) برای پدیده

* ذوب آهن صفر - پیکان 2

گل ها: مجتبی حقدوست (77) و محمد محبی (94) برای پیکان

* نساجی مازندران 1 - گل گهر 2

گل: شایان مصلح (37) و سعید صادقی (63 - پنالتی) برای گل گهر و کریم اسلامی (70) برای نساجی

* مس رفسنجان 1 - فولاد خوزستان 1

گل: شاهین توکلی (43) برای مس و محمدرضا خلعتبری (70) برای فولاد

* تراکتور صفر - استقلال 1

گل: امیرحسین حسین زاده (70) برای استقلال

* پرسپولیس 1 - آلومینیوم اراک صفر

گل: حامد پاکدل (76) برای پرسپولیس

منبع: خبرگزاری مهر

به "انتقام پرسپولیس از آلومینیوم، فاصله با استقلال حفظ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقام پرسپولیس از آلومینیوم، فاصله با استقلال حفظ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید