اول شدیم و اول خواهیم ماند

به گزارش وبلاگ یاسین، همایش سراسری کارکنان بیمه تجارت نو 15 مهرماه درحال و هوای پاییزی، به صورت لایو اینستاگرام به منظورمرور دستاوردهای حوزه های اقتصادی و منابع انسانی و همچنین تشریح برنامه های آینده برگزارشد.

اول شدیم و اول خواهیم ماند

به گزارش خبرگزاری وبلاگ یاسین به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو؛ در این ملاقات مجازی، مدیرعامل بیمه تجارت نو با استناد به ارقام حاصل شده در حق بیمه تولیدی، سود سرمایه گذاری، سودخالص، قیمت سهم و غیره کارکرد مجموعه را مطلوب ارزیابی نموده و گفت: تحقق این ارقام که امروز تجارت نو را در بعضی شاخص های مهم اقتصادی صدر نشین دیگر شرکت های بیمه ای نموده، درحالی است که خسارت سنگین سیل و چند حادثه دیگر به طورکامل پرداخت شده است.

نیما نوراللهی، مقایسه عملکرد سال 99 نسبت به سنوات گذشته را فراتر از رشد خوانده و اظهارداشت: به طور مثال رسیدن رقم سرمایه گذاری 147 میلیارد تومان 98 به عدد قابل توجه در نیمه نخست سالجاری، جهش معناداری است نه صرفا یک رشد معمول.

وی تاکید داشت: در ادامه این جهت پر افتخار، بیمه تجارت نو باید همواره اول باشد و اول هم بماند که برای اول بودن ضروری است احساس ارزشمندی درتک تک پرسنل نهادینه گردد.

نوراللهی با بیان اینکه احساس ارزشمندی با انجام کارهای جدی و پربارتر از گذشته تقویت می گردد، اضافه کرد: تا امروز هدف مجموعه کسب صندلی برتر بازدهی دارایی درصنعت بیمه بود. حال که این مهم حاصل شده از این پس حفظ و ارتقای رتبه مجموعه درمیان دیگر شرکت های بیمه ای، صرفا بر پایه برنامه ریزی دقیق و جامع خواهد بود.

مدیر عامل تجارت نو افزایش دانش حرفه ای و تخصصی کارکنان را از برنامه های مهم پیش روی شرکت عنوان نموده وگفت: نقش نیروی انسانی در شرکت های بیمه حساس و حیاتی است برای همین اعزام همکاران واجد شرایط برای گذراندن دوره های تخصصی به خارج از کشور در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "اول شدیم و اول خواهیم ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اول شدیم و اول خواهیم ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید