اگر مدارک رزرو هتل را گم کردید، از این روش بهره ببرید

به گزارش وبلاگ یاسین، در این مقاله آموزشی شما را با اقدامتی که باید بعد از کم گم کردن مدارک رزرو هتل انجام دهید آشنا خواهیم کرد . پس در ادامه با ما همراه باشید

اگر مدارک رزرو هتل را گم کردید، از این روش بهره ببرید

تا به حال برایتان پیش آمده است که پس از رزرو و عزیمت به هتل، متوجه شوید که واچر هتل را گم نموده اید؟ برایتان پیش آمده است که برای رزرو اینترنتی هتل اقدام نموده باشید و بعضی از اطلاعات مهم مربوط به رزرو هتل را فراموش کنید و به آنها دسترسی نداشته باشید؟

در چنین شرایطی، آن هم با توجه به این موضوع که پذیرش شما در هتل با ارائه واچر ممکن است چه می کنید؟ البته ممکن است بدون واچر و با یاری اطلاعات ثبت شده در هتل، شما بتوانید اتاق یا سوئیت خود را دریافت کنید؛ اما معطلی و استرسی که به شما وارد می گردد، جبران ناپذیر است.

به عنوان مثال اگر پس از رزرو هتل در کیش، متوجه شوید که واچر و به صورت کلی مدارکی که نشان دهنده رزرو هتل است را فراموش نموده اید، ممکن است نتوانید در هتل مورد نظرتان اقامت کنید.

حالا ما برایتان یک خبر خوب داریم. اگر هتل خود را از جاباما رزرو نموده باشید، علاوه بر برخورداری از امکاناتی چون، پرداخت ریالی هزینه هتل خارجی، امکان آنالیز هتل مورد نظر از لحاظ موقعیت جغرافیایی و… می توانید به وسیله مراجعه به بخش فهرست سفارش ها در قسمت کاربری خود، پیشینه سفارش های خود را مشاهده کند و واچر را به هتل ارائه دهد.

با آنالیز فهرست سفارش های خود بعلاوه می توانید برنامه های سفر خود را آنالیز و مدیریت کنید. کافیست حساب کاربری خود را در جاباما راه بیندازید و رمز عبورتان را به خاطر داشته باشید؛ البته در صورت نداشتن رمز عبور یا فراموش کردن نام کاربری، می توانید با بخش پشتیبانی تماس حاصل نموده و با اعلام کد ملی مسافران به اطلاعات مورد نیازتان دسترسی یابید و حتی واچر خود را دوباره دریافت کنید. تیم پشتیبانی جاباما به صورت شبانه روز، آماده پاسخگویی و حمایت از شماست.

علاوه بر این امکان، شما با جاباما می توانید تنها در چند دقیقه هتل مورد نظر خود را در تمام نقاط ایران آنالیز، انتخاب و رزرو کنید و هزینه آن را با کارت بانکی ایرانی پرداخت کنید. به عنوان مثال برای رزرو هتل های مشهد اقدام و هزینه آن را با کارت شتاب پرداخت کنید.

بعلاوه می توانید با مطالعه نظر مسافرانی که قبل از شما در هتل مورد نظرتان اقامت داشتند، رزرو پیروز تری داشته باشید.

پس اگر قصد سفر به نقاط مختلف ایران را دارید به وب سایت جاباما مراجعه کنید و به برترین شکل ممکن هتل تان را رزرو کنید.

منبع: تاپ تراول

به "اگر مدارک رزرو هتل را گم کردید، از این روش بهره ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر مدارک رزرو هتل را گم کردید، از این روش بهره ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید