بازدید از این جاذبه های توریستی در سال 2022 ممنوع است

به گزارش وبلاگ یاسین، یکی از هتل های بزرگ منهتن جایی که دون دریپر، مرد دیوانه ای که پس از طلاقش از بتی در آن زندگی می کرد، پس از گذشت تقریباً یک قرن، از آخرین مهمانان خود در سال 2020 پذیرایی کرد.

بازدید از این جاذبه های توریستی در سال 2022 ممنوع است

به گزارش وبلاگ یاسین، در حالی که انتظار می رود بسیاری از مقاصد جهانگردی محبوب دنیا در سال 2022 به روی مسافران گگردده شوند، هنوز هم مکان هایی هستند که بازدید از آنها ممنوع خواهد بود.

اگرچه بیشتر نقاط جهانگردی و تفریحی دنیا در سال 2022 افتتاح می شوند، اما بعضی دیگر سال آینده به طور دائم یا موقت بسته خواهند بود. بعضی از این مکان های مشهور درحال بازسازی یا تعمیرات هستند تا مجذوب کننده تر و با امکانات بیشتری از قبل بازگشایی شوند.

پلکان هایکو (اوآهو، هاوایی)

یک راستا پیاده روی زیبا در اوآهو به نام پله های هایکو، که به آن پله های بهشت هم می گویند، جهانگرد زیادی دارد که تعداد آنها بیش از ظرفیت این مکان جهانگردی است.

با اینکه این پله ها در دهه 1980 رسماً به روی عموم بسته شد، اما باز هم بسیاری از کوهنوردان مخفیانه وارد پله ها می شوند و گاهی اوقات در این راستا صدمه می بینند.

پاییز سال جاری، شورای شهر هونولولو به اتفاق آرا به برداشتن پلکان برای همواره رأی داد. انتظار می رود این جاذبه جهانگردی در سال 2022 برچیده گردد.

افرادی که مخفیانه به پلکان هایکو بیایند هزار دلار جریمه می شوند.

هتل روزولت (نیویورک)

یکی از هتل های بزرگ منهتن - جایی که دون دریپر، مرد دیوانه ای که پس از طلاقش از بتی در آن زندگی می کرد - پس از گذشت تقریباً یک قرن، از آخرین مهمانان خود در سال 2020 پذیرایی کرد.

راستا استالهایم اسکلویا (وستلند، نروژ)

یکی از شیب دارترین جاده های اسکاندیناوی راستا استالهایم اسکلویا (Stalheimskleiva) است که دو آبشار زیبا را که در لیست میراث دنیای یونسکو ثبت هستند، به هم متصل می نماید.

این جاده که به خاطر پیچ های تند آن نیز شناخته می گردد، در سال 2022 در دست تعمیر و مراقبت های بسیار است. در حال حاضر تاریخ تاییدشده ای برای بازگشایی آن وجود ندارد.

تپه طاق مرمر (لندن)

لندن جاذبه های زیادی برای تماشا و تفریحات زیادی برای انجام دادن دارد، اما مردم محلی برای بازگشایی یک جاذبه تازه در ژوئیه 2021 هیجان زده بودند. اگرچه این جاذبه با عنوان یک خلوتگاه سرسبز در فضای باز با مناظری از هاید پارک معرفی گردید، نتیجه نهایی در رسانه های اجتماعی با عنوان توده ای ناتمام از آوار مورد تمسخر نهاده شد.

با وجود بعضی از مسائل در طول راستا، تپه طاق مرمر (Marble Arch Mound) در ماه آگوست بازگشایی شد و در ژانویه 2022 برای همواره بسته خواهد شد.

کدو تنبل زرد (جزیره نائوشیما، ژاپن)

هنرمند ژاپنی یایوکی کوساما (Yayoi Kusama) به خاطر مجسمه های بزرگ کدوتنبل خالدارش مشهور است. یکی از معروف ترین آنها کدوتنبلی با رنگ زرد روشن در اسکله ناوشیما در جزیره هنر است که در دریای داخلی ستو واقع شده است.

در ماه اوت، طوفانی قوی کدو تنبل را به دریا برد. سایت هنری Benesse که موزه های جزیره را مدیریت می نماید، پیروز شد این قطعات را بازیابی کند، اما معین نیست که آیا و کی دوباره این کدو تنبل نمایش داده می گردد.

تراموا پیک (هنگ کنگ)

یکی از شناخته شده ترین جاذبه های هنگ کنگ، تراموا پیک است که بازدیدکنندگان را طی هفت دقیقه به بالاترین نقطه جزیره می رساند. این ماشین های فلزی قرمزرنگ اولین بار در سال 1989، آغاز به کار کردند.

تراموا در ژوئن 2021 برای بازسازی بسته شد و هنوز تاریخ معینی برای بازگشایی آن وجود ندارد.

منبع: همشهری آنلاین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازدید از این جاذبه های توریستی در سال 2022 ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از این جاذبه های توریستی در سال 2022 ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید