با مهماندوست به طلای المپیک می اندیشم، پیشنهادات لیگ برتر جدی نیست

به گزارش وبلاگ یاسین، میلاد بیگی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: تا قبل از شیوع ویروس کرونا تمرینات بسیار خوبی را در اردوی تیم ملی داشتیم و با برطرف مسائل گذشته از سوی فدراسیون، به دنبال رسیدن به موفقیت های بیشتر هستیم و در این راه با راهنمایی استاد مهماندوست به سختی کوشش می کنیم.

با مهماندوست به طلای المپیک می اندیشم، پیشنهادات لیگ برتر جدی نیست

وی ادامه داد: متأسفانه شیوع ویروس کرونا تمرینات تیم ملی را دچار وقفه کرد. البته که با تدابیر اتخاذ شده از سوی فدراسیون خیلی زود تمرینات به صورت محدود پیگیری شد ولی من از زمانی که ویروس کرونا همه گیر شد برای بودن کنار خانواده به ایران آمده ام و هنوز شرایط بازگشت به باکو فراهم نشده است.

دارنده دو طلای دنیا در خصوص حضور در المپیک هم گفت: به وسیله سیستم رنکینگ پیروز به کسب سهمیه حضور در بازی های المپیک شدم و در شرایط فعلی که سید 2 هستم خدا را شکر صندلی خوبی دارم و همه کوششم را می کنم تا بعد از مدال برنزی که در بازی های 2016 ریو کسب کردم، در توکیو با یاری و راهنمایی استاد مهماندوست بتوانم بهتر از دوره قبل مبارزه نموده و به مدال طلا دست پیدا کنم.

بیگی در خصوص مبارزه در لیگ ایران هم گفت: چند تیم حاضر در این مسابقات پیشنهاداتی ارائه داده اند. البته که فقط یک تیم مستقیم با خودم صحبت نموده است، ولی هنوز چیزی جدی نشده و من هم به صورت انفرادی در تهران تمرین می کنم تا شرایط رفتن به آذربایجان فراهم گردد. پس از مشورت با مربی شخصی خودم تصمیم گرفتم در لیگ برتر ایران مبارزه کنم، ولی همانطور که گفتم هنوز چیزی قطعی نشده است.

وی در انتها به شرایط خود در تیم ملی آذربایجان اشاره نمود و گفت: مسائل اقتصادی که مدتی بود تیم ملی را آزار می داد خدا را شکر برطرف شده و پرداخت ها منظم انجام می گردد. البته بعضی معوقات باقی مانده که قول پرداخت آن را داده اند. بر همین اساس تیم ملی با راهنمایی خوب استاد مهماندوست برای حضوری پیروز در بازی های المپیک تمرینات خود را پیگیری می نماید و ان شاالله با برطرف مشکل کرونا یک بار دیگر کوشش خود را برای کسب پیروزیت های بیشتر از سر بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "با مهماندوست به طلای المپیک می اندیشم، پیشنهادات لیگ برتر جدی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مهماندوست به طلای المپیک می اندیشم، پیشنهادات لیگ برتر جدی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید