تا به امروز هیچ مورد مبتلا به کرونا در شهرستان رودبار نداشتیم

به گزارش وبلاگ یاسین، خبرنگاران/گیلان فرماندار رودبار با بیان اینکه تا به امروز بیمار مبتلا به کرونا در رودبار نداشتیم، گفت: به دلیل عبور مسافرین از شهرستان رودبار و احتمال سرایت تاکید شده است که رستوران ها توسط بازرسین بهداشت به طور جدی و مستمر کنترل شوند.

تا به امروز هیچ مورد مبتلا به کرونا در شهرستان رودبار نداشتیم

محمدصالح ضیایی در نشست خبری تمهیدات ستاد بحران برای مقابله با بیماری کرونا که در سالن اجتماعات فرمانداری رودبار برگزار گردید، اظهار کرد: تا به امروز هیچ موردی از بیماری کرونا در شهرستان رودبار گزارش نشده است.

فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه پیشگیری، کنترل و مدیریت سه رویکرد اصلی در مقابله با بیماری کرونا است، اضافه کرد: در شهرستان رودبار سه بیمارستان 31خرداد منجیل، حضرت ولیعصر(عج) رودبار و سلامت رستم آباد آماده باش هستند و در هر بیمارستان یک بخش ایزوله می گردد تا بنابر نیاز مورد استفاده بیماران مبتلا به این ویروس قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بیماران سایر شهرهای گیلان در بیمارستان های شهرستان رودبار مورد مراقبت قرار نمی گیرند، تاکید نمود: تمهیدات لازم جهت مراقبت از بیماران احتمالی شهرستان رودبار اندیشیده شده است.

ضیایی گفت: از مردم انتظار داریم به شایعات توجه ننمایند و توصیه ها و مراقبت های پزشکی را رعایت نمایند، در حال حاضر تنها راه مقابله با این ویروس پیشگیری است.

فرماندار رودبار تاکید نمود: تا اطلاع ثانوی مدیران بیمارستان های رودبار باید در بیمارستان ها حاضر باشند و روسای بیمارستان ها نیز در دسترس باشند.

ضیایی یادآور شد: بیماری کرونا در بعضی مناطق کشور و گیلان مشاهده شده است، هرچقدر به سمت گرما برویم از شدت بیماری کم می گردد.

وی ادامه داد: به دلیل عبور مسافرین از شهرستان رودبار و احتمال سرایت تاکید شده است که رستوران ها توسط بازرسین بهداشت به طور جدی و مستمر کنترل شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تا به امروز هیچ مورد مبتلا به کرونا در شهرستان رودبار نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا به امروز هیچ مورد مبتلا به کرونا در شهرستان رودبار نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید