تذکر وزارت ورزش به باشگاه استقلال

به گزارش وبلاگ یاسین، وزارت ورزش و جوانان به باشگاه استقلال به خاطر دریافت کمک مالی از خارج از ایران تذکر داد.

تذکر وزارت ورزش به باشگاه استقلال

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ یاسین، پس از آغاز به کار سعادتمند در سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال و حضور در برنامه تلویزیونی، او با دادن وعده های فراوان توقع را از خود و تیم مدیریتی اش بالا برد.

جالب اینجاست که او برای پرداخت پول بازیکنان خارجی استقلال، از ایمان ابراهیمی که در خارج از ایران اقامت دارد، کمک خواست. سعادتمند این موضوع را رسانه ای کرد و باعث شد تا سر و صدای زیادی ایجاد شود که این تذکر وزارت ورزش و جوانان را به همراه داشت. مدیران وزارت به مدیرعامل استقلال اعلام کردند راه دیگری را برای درآمدزایی انتخاب کند.

به همین خاطر باشگاه استقلال نتوانسته به قولی که به بازیکنان داخلی داده عمل کند. آخرین وعده پرداخت انتها فروردین بود و حتی روز گذشته رسانه رسمی باشگاه خبر از واریز 10 درصد از مبلغ قرارداد کلیه اعضای تیم داد اما پولی به حساب استقلالی ها واریز نشد.

این موضوع اعتراض بازیکنان را به همراه داشته و روز گذشته فرشید اسماعیلی مصاحبه تندی علیه باشگاه انجام داد. پس از صحبت های گلایه آمیز هافبک استقلال به نظر می رسد دیگر بازیکنان هم یکی پس از دیگری نسبت به پرداخت نشدن مطالباتشان بر ضد باشگاه مصاحبه کنند.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "تذکر وزارت ورزش به باشگاه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکر وزارت ورزش به باشگاه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید