تصاویر ، چهره عجیب و ترسناک یک زن سوژه داغ فضای مجازی شد

به گزارش وبلاگ یاسین، تصویر زنی ترسناک به نام لوب/ Loab که با هوش مصنوعی ساخته شده است، به سوژه داغ کاربران شبکه اجتماعی توییتر تبدیل شده است.

تصاویر ، چهره عجیب و ترسناک یک زن سوژه داغ فضای مجازی شد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ یاسین، بازار هوش مصنوعی داغ است و یکی از نمودهای امروز آن را در ابزارهایی چون Dall-e و Midjourney می بینیم. این ابزارها توصیفات متنی کاربر را به عنوان دستور می گیرند و با استفاده از هوش مصنوعی تصویری خلق می نمایند.

کیفیت کار این ابزارهای گاهی چنان خوب از آب در می آید که می توانند در یک رقابت هنری برنده شوند و جایزه نخست را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: نقاشی جنجالی هوش مصنوعی که در فضای مجازی پربازدید شد!

تازه ترین هنرنمایی این سرویس ها تصویری ترسناک است که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شوند و لوب / Loab نام گرفته است.

این تصویر را نخستین بار کاربری در توییتر منتشر کرد. او هنگام دستور دادن به ابزار هوش مصنوعی از تکنیکی به عنوان دستور منفی استفاده کرد که سبب می گردد ماشین تصویری خلق کند که با دستور ورودی تفاوت بسیاری دارد.

دستور منفی برای تصویر کردن مارلون براندو به خلق چیزی منجر می گردد که شبیه یک آگهی تبلیغاتی است و کاربر مورد نظر سعی می نماید که با توصیف آن و استفاده دوباره از دستور منفی به تصویر مارلون براندو برسد اما نتیجه چیزی عجیب و دلهره آور می گردد.

زنی ترسناک ساخته شده به وسیله هوش مصنوعی لوب نام می گیرد. پس از آن لوب را به عنوان ورودی به هوش مصنوعی می دهند و نتیجه استفاده از لوب فراوری مجموعه ای از تصاویر ترسناک است. البته از آنجا که هوش مصنوعی تصویر ترسناک لوب را به عنوان ورودی دریافت می نماید، ایجاد مجموعه ای از تصاویر دلهره آور دور از انتظار نیست.

تعیین نیست که برای خلق این تصاویر از چه ابزاری استفاده شده است و بسیاری کاربران نیز داستان منتشر شده درباره این تصاویر را با تردید دنبال می نمایند.

منبع: سی نت

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تصاویر ، چهره عجیب و ترسناک یک زن سوژه داغ فضای مجازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، چهره عجیب و ترسناک یک زن سوژه داغ فضای مجازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید