جشنواره بین المللی فیلم نوجوان چرخه فیلمسازی را رونق می بخشد

به گزارش وبلاگ یاسین، محمدباقر حسینیسیر در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری جشنواره فیلم در همدان باعث نشاط و انگیزه بین فیلمسازان جوان و نوجوان میشود، اظهار کرد: چرخه فیلمسازی با برگزاری جشنواره بینالمللی فیلمهای نوجوانان رونق بیشتری خواهد گرفت.

جشنواره بین المللی فیلم نوجوان چرخه فیلمسازی را رونق می بخشد

وی با بیان اینکه با برگزاری جشنواره بینالمللی فیلم در همدان و از سویی دیگر المپیاد فیلمسازی در این جشنواره مهمانان داخلی و خارجی بسیاری در همدان حضور مییابند، گفت: این موضوع علاوه بر رونق گردشگری باعث فعال شدن هتلها و فضاهای گردشگری استان همدان خواهد شد.

وی اظهار کرد: حضور گرم نوجوانان و جوانان در سینما از دیگر نتایج برگزاری جشنواره بینالمللی فیلم است که بار دیگر سالنهای سینما شاهد حضور پرشور قشر نوجوان و جوان میشوند.

حسینیسیر با تاکید بر اینکه تحلیل و نقد فیلم باید در کنار اکران وجود داشته باشد، اضافه کرد: تحلیل و بررسی ابعاد فیلم در حضور مخاطب موجب تربیت مخاطب و تماشاچی حرفه ای فیلم می شود.

وی با بیان اینکه با این اقدام مخاطب از شکل منفعل به فعال تبدیل می شود، گفت: مخاطب حرفه ای در کنار لذت بردن از تماشای فیلم پیام آن را نیز دریافت میکند.

رئیس حوزه هنری استان همدان اضافه کرد: از این رو مخاطب پیام مثبت فیلم را گرفته و پیامهای منفی را کنار می گذارد.

بیست و نهمین جشنواره بینالمللی فیلمهای نوجوانان چهارم تا هشتم مهرماه در شهر همدان برگزار میشود

منبع: خبرگزاری مهر

به "جشنواره بین المللی فیلم نوجوان چرخه فیلمسازی را رونق می بخشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره بین المللی فیلم نوجوان چرخه فیلمسازی را رونق می بخشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید