خبرنگاران در مقابله با کرونا در گیلان باید برای کاری جهادی، طاقت فرسا و زمانبر آماده شویم

به گزارش وبلاگ یاسین، رشت - خبرنگاران - نماینده سابق وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت کرونا در گیلان گفت : امروز تیم مقابله با کرونا منسجم تر شده و حوزه بهداشت و درمان استان شرایط مطلوب تری در مقابله با کرونا دارد اما با توجه به شرایط موجود باید خود را برای کاری جهادی ، طاقت فرسا و زمانبر آماده کنیم.

خبرنگاران در مقابله با کرونا در گیلان باید برای کاری جهادی، طاقت فرسا و زمانبر آماده شویم

مهدی شادنوش در مراسمی که امشب برای قدردانی از زحمات وی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار گردید، اضافه نمود : جهاد درعرصه مقابله با کرونا یک عمل متعالی است که با نیت رضای خدا و یاری به ایران و ایرانی انجام می گردد.

وی گفت: انتظار است تیم مهار کرونا در گیلان همچنان با قدرت پیش رود و برای برداشتن بار از دوش مردم باهمه قوا در صحنه باشیم.

شادنوش باتاکید براینکه مسوولان دانشگاه علوم پزشکی کوشش نمایند تا فشار کار بر بیمارستانها را کم نمایند، گفت: الان اولویت تمام استان مهار کروناست و باید همه وارد صحنه شوند ونباید اجازه دهیم مسوولان ، پزشکان و پرستاران خسته شوند.

وی با تاکید بر اینکه همه اعضای تیم مهار کرونا به عنوان سربازان مقابله با بحران باید با سعه صدر همه توان خود را به کار گیرند ، اضافه نمود: امروز مردم مسائل فراوان دارند و طبیعی است که گاهی از فرط ناملایمات فریاد برآرند، باید مستمع خوبی باشیم و با صبوری پناهشان باشیم.

شادنوش در ادامه از همه جهادگرانی که در این ایام کوشش و همراهی کردند بویژه با توجه مسائل روزهای نخست و کوشش برای ساماندهی امور قدردانی کرد.

امروز دکتر محمد حسین قربانی نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با حکم وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده وزیر در مدیریت کرونا در استان معین شد و دکتر مهدی شادنوش طی حکمی به عنوان قائم مقام دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در کشور منصوب شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران در مقابله با کرونا در گیلان باید برای کاری جهادی، طاقت فرسا و زمانبر آماده شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران در مقابله با کرونا در گیلان باید برای کاری جهادی، طاقت فرسا و زمانبر آماده شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید