خبر خوب برای مدافع تراکتور در شروع سال جدید

به گزارش وبلاگ یاسین، مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: سال جدید با یک خبر خوب برای من آغاز شد و دعوت به تیم ملی اتفاقی است که خیلی ها آرزویش را دارند.

خبر خوب برای مدافع تراکتور در شروع سال جدید

مهدی تیکدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ یاسین، در خصوص دعوت شدن به تیم ملی گفت: خدا را شکر می کنم که سال جدید با یک خبر خوب برای من آغاز شد و دعوت به تیم ملی اتفاقی است که خیلی ها آرزویش را دارند. خوشبختانه من دعوت شدم ولی این کافی نیست و مهم این است که در تیم ملی ماندگار شوم. تلاشم را می کنم تا در تیم ملی بمانم و یک بازیکن تاثیرگذار باشم. رسیدن به تیم ملی کار آسانی نیست و حالا باید آنقدر خوب کار و تمریناتم را 10 برابر کنم تا به اهدافم برسم. امیدوارم برای باشگاه تراکتور هم نماینده شایسته ای باشم.

وی در خصوص شانس تیم ملی برای صعود به جام جهانی 2022 قطر، تاکید نمود: ایران همواره در آسیا شانس اول صعود به جام جهانی است و امیدوارم تیم ملی در بازی های باقی مانده بهترین عملکرد را داشته باشد به به جام جهانی صعود کند.

تیکدری در خصوص شرایط فعلی تراکتور و اینکه خیلی ها معتقدند شاگردان رسول خطیبی شانس زیادی برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا ندارند، گفت: پرسپولیس سال جاری با کسب پنج، شش برد پیاپی به بالای جدول رسید و ما هم می توانیم با کسب چند برد خودمان را به بالای جدول برسانیم. امیدوارم امتیازهای از دست داده را خیلی زود جبران نموده و خودمان را به بالای جدول برسانیم. با حضور در آسیا بازی ها ما فشرده می گردد و باید خیلی خوب تمرین کنیم تا در ادامه فصل نتایج خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خبر خوب برای مدافع تراکتور در شروع سال جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوب برای مدافع تراکتور در شروع سال جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید