خودداری شرکت بمباردیر از تایید خبر فروش هواپیما به ایران

به گزارش وبلاگ یاسین، شرکت هواپیماسازی بماردیر کانادا گزارش رسانه ها مبنی بر اینکه این شرکت در حال نهایی ساختن اولین سفارش خرید هواپیما از سوی ایران است را تایید نکرد.

خودداری شرکت بمباردیر از تایید خبر فروش هواپیما به ایران

به گزارش وبلاگ یاسین به نقل از پایگاه خبری فایننشال پست، شرکت هواپیماسازی بماردیر کانادا گزارش رسانه های ایرانی مبنی بر اینکه این شرکت در حال نهایی ساختن اولین سفارش خرید هواپیما از سوی ایران است را تایید نخواهد نمود.

این شرکت در گذشته تایید نموده بود که در حال آنالیز فرصت های موجود در بازار ایران است.

آلن بله مار، مدیر شرکت بمباردیر، بیش از یک سال پیش گفته بود که اطمینان دارد شرکتش در بازار هواپیمایی ایران حضور خواهد یافت و بعد از لغو تحریم های دولت کانادا علیه ایران در اوایل سال 2016، با دیگر شرکت های هواپیماسازی در بازار ایران رقابت خواهد نمود.

در طی روزهای گذشته رسانه های ایرانی خبرهایی را منتشر نموده بودند مبنی بر اینکه شرکت بمباردیر به یک توافق مقدماتی برای فروش 10 فروند هواپیمای سی آر جی 900 به ایران دست یافته است و قرارداد رسمی این 10 فروند هواپیمای مسافربری منطقه ای در طی یک ماه آینده به امضا خواهد رسید. این رسانه ها همچنین مدعی شده بودند که اولین هواپیما یک ماه بعد از امضای قرارداد تحویل ایران خواهد شد.

این رسانه ها به نقل از رئیس شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم نوشته بودند که شرکت بمباردیر آماده تامین اقتصادی 80 درصد از این قرارداد است.

اما ناتالی سیفنگفت، سخنگوی شرکت بمباردیر از تایید این توافق خودداری نموده است.

موسسه توسعه صادرات کانادا، که به تامین اقتصادی قراردادهای این چنینی یاری می نماید نیز گفته، دخالتی در چنین قراردادی ندارد.

92

منبع: تسنیم

به "خودداری شرکت بمباردیر از تایید خبر فروش هواپیما به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودداری شرکت بمباردیر از تایید خبر فروش هواپیما به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید