درخواست عجیب مردم از جوانی که شبیه خواننده بدنام است!

به گزارش وبلاگ یاسین، شباهت یک جوان با خواننده مشهور که بعد مرگش اخبار بسیاری مبنی بر کودک آزاری های وی شنیده می گردد برای او دردسرساز شد.

درخواست عجیب مردم از جوانی که شبیه خواننده بدنام است!

به گزارش، اخیرا شباهت بسیار زیاد و باورنکردنی یک جوان اسپانیایی به نام سرجیو کورتس باعث ایجاد تردید هایی مبنی بر زنده بودن مایکل جکسون شده است. مخصوصا که سرجیو کورتس کنسرت های زیادی نیز در سال های اخیر برپا نموده است و پایکوبی های ویژه مایکل را روی آهنگ های او در رویداد های مختلفی در سراسر دنیا اجرا می نماید. این جوان اسپانیایی که مایکل جکسون زنده لقب گرفته در جدیدترین پست توئیتری خود از هوادارانش دعوت نموده تا به کنسرت او در تایلند ملحق شوند.

بعضی از هواداران مایکل اخیرا تئوری توطئه را مطرح نموده اند و به قدری در این عقیده خود پافشاری دارند که درخواست داده اند Sergio Cortes تست دی ان ای بدهد تا ثابت گردد او مایکل جکسون واقعی نیست!

فرم صورت، استایل و حتی مو های مشکی، براق و مواج این جوان اسپانیایی دقیقا مشابه مایکل بزرگ است.

نکته قابل توجه این است که مایکل جکسون در سن 50 سالگی در سال 2009 بر اثر ایست قلبی درگذشت. مرگ ناگهانی مایکل شبهه های زیادی را به وجود آورد، زیرا او تنها 12 ساعت قبل از مرگش در حال اجرای تمرین های سخت بر روی صحنه سالن استیپلز سنتر برای کنسرت های این آخرش است بود.

کنراد مورای، پزشک شخصی این اسطوره موسیقی پاپ، به دلیل قتل عمد غیرقانونی در سال 2011 به چهار سال حبس محکوم شد. البته فقط دو سال در زندان ماند و به خاطر رفتار خوب زودتر از موعد آزاد شد.

سرجیو کورتس

مایکل جکسون

منبع: روزیاتو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "درخواست عجیب مردم از جوانی که شبیه خواننده بدنام است!" امتیاز دهید

1 کاربر به "درخواست عجیب مردم از جوانی که شبیه خواننده بدنام است!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست عجیب مردم از جوانی که شبیه خواننده بدنام است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید