راهنمای خرید برترین هدفون بی سیم لیتو؛ انتخاب مالی و پرکاربرد

به گزارش وبلاگ یاسین، برندهای مختلفی در زمینه فراوری و توزیع این نوع هندزفری فعالیت می نمایند که یکی از معروف ترین آنها، شرکت لیتو است. این برند چینی با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول خود توانسته به جایگاه مناسبی در میان کاربران انواع هندزفری و هدفون به دست آورد. با ما در این مطلب همراه باشید، چرا که در راهنمای خرید برترین هدفون بی سیم لیتو خبرنگاران به معرفی و آنالیز 10 محصول فوق العاده باکیفیت و قیمت مناسب از این برند چینی خواهیم پرداخت.

راهنمای خرید برترین هدفون بی سیم لیتو؛ انتخاب مالی و پرکاربرد

برترین هدفون بی سیم لیتو: مدل LB-3

اولین پیشنهاد از فهرست برترین هدفون های لیتو، هدفون مدل LB-3 است. این هدفون ارزان و مالی از بلوتوث نسخه 5 بهره مند و به صورت تک گوشی فراوری شده است. هندزفری مذکور علاوه بر بلوتوث، قابلیت اتصال به microUSB را نیز دارد. وزن این دستگاه تنها 7 گرم است و به این ترتیب می توانید مدت زمان زیادی از آن بهره ببرید. زمان شارژ کامل باتری، 2 تا 3 ساعت است و پس از آن به مدت 4 ساعت می توانید برای گوش دادن به موسیقی یا مکالمه از آن بهره ببرید. ظرفیت باتری 70 میلی آمپر و عمر آن در حالت استندبای 140 ساعت است. این هدفون قابلیت استفاده تا فاصله 10 متری از منبع را نیز دارد.

برترین هدفون بی سیم لیتو: مدل L-16

هدست بی سیم لیتو مدل L-16 یکی از محصولات با کیفیت این شرکت است. این دستگاه از بلوتوث نسخه 5 برخوردار است. برد بلوتوث 5، حدودا 4 برابر بیشتر از نسخه 4 و سرعت انتقال اطلاعات در آن نیز، 2 برابر بیشتر است. این هدفون می تواند تا فاصله 10 متری، ارتباط خود را با دستگاه حفظ کند. قطر درایور دستگاه 40 میلیمتر و ظرفیت باتری آن 70 میلی آمپر با طول عمر 4 ساعت است. این طول عمر در حین استفاده یعنی گوش دادن به موسیقی یا تماس در نظر گرفته می گردد. علاوه بر بلوتوث، این دستگاه توانایی اتصال با استفاده از سیم به یاری جک 3.5 میلیمتری را نیز دارد.

برترین هدفون بی سیم لیتو: مدل LB-8

یکی دیگر از برترین هندزفری های بی سیم لیتو، هدفون بی سیم LB-8 است. از جمله ویژگی های این هدفون تک گوشی، می توان به بلوتوث نسخه 5، کابل microUSB جهت شارژ دستگاه و میکروفون اشاره نمود. هندزفری پیشنهادی، مناسب برای استفاده در حین ورزش است و با استفاده از آن شما می توانید به مدت 4 ساعت بی وقفه به موسیقی گوش دهید. عمر باتری در حالت استندبای (Standby) چیزی در حدود 140 ساعت است.

برترین هدفون بی سیم لیتو: مدل LB-7

نوبت به یکی از مجذوب کننده ترین مدل های فهرست برترین هدفون بی سیم لیتو رسیده است. هدفون بی سیم لیتو مدل LB-7 با ارگونومی جالب خود توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. دستگاه از نوع تو گوشی (In-ear) و مناسب برای ورزش است. باتری لیتیوم پلمیر غیرقابل تعویض با ظرفیت 70 میلی امپر تعبیه شده در این دستگاه، در مدت زمان 2.5 ساعت به طور کامل شارژ می گردد. عمر باتری این هدفون در حالت استندبای 140 ساعت و در زمان استفاده 4 ساعت است.

هدفون بلوتوثی لیتو مدل L5

این هدفون لیتو یکی از برترین انتخاب ها برای افرادی است که به مکالمات طولانی علاقه مند هستند. عمر باتری در حین صحبت کردن به 7 ساعت می رسد و اگر هدف گوش دادن به موسیقی باشد، می توانید به مدت 5 ساعت بدون وقفه از کار با آن لذت ببرید. این هدفون علاوه بر بلوتوث قابلیت اتصال از طریق سیم و با یاریجک 3.5 میلیمتری نیز دارد. یکی دیگر از ویژگی های آن، قابلیت کنترل صدا با استفاده ازکلیدهای فیزیکی مدیریت مقدار صدا است. این هدفون 150 گرمی با داشتن باتری لیتیوم پلیمریو LED، انتخاب مناسبی برای علامندان به هدفون های دو گوشی است.

هدفون بی سیم لیتو مدل LT8

هدفون بی سیم مدل LT8 ، یکی از برترین محصولات لیتو است. ارگونومی این هدفون مناسب برای گوش است و هر نوع نگرانی بابت افتادن و گم شدن را رفع می نماید. هدفون مذکور دارای بلوتوث نسخه 5.1 است و از سیستم عامل های اندروید، ویندوز و iOS پشتیبانی می نماید. مدت زمان استفاده از آن در حین گوش دادن به موسیقی یا مکالمه تقریبا 4.5 ساعت است. میکروفن آن از کیفیت بالایی برخوردار است. ویژگی قابل توجه دیگر این هدفون، وجود محفظه نگهدارنده است که می تواند تا مدت 20 ساعت شارژ هدفون شما را تامین کند. جنس هدفون از پلاستیک با کیفیت است و حدود 30 گرم وزن دارد.

هندزفری بلوتوثی لیتو مدل LT-3

هدفون بعدی از فهرست برترین هدفون های بی سیم برند لیتو، مدل LT-3 است. این هدفون با داشتن نشانگر LED و شارژ از نوع Type C، انتخابی مناسب و ارزان برای افراد مختلف است. محدوده عملکرد این دستگاه تا فاصله 10 متر از منبع است و شما می توانید به مدت 3 تا 4 ساعت برای گوش دادن به موسیقی یا مکالمه از آن بهره ببرید. بلوتوث به کار برده شده در دستگاه، نسخه 5 است کهدر کنار باتری لیتیوم پلیمر و بدنه مستحکم پلاستیکی ترکیبی مجذوب کننده برای استفاده خانم ها و آقایان ایجاد نموده است.

هدفون بلوتوثی لیتو مدل LT-20

شرکت لیتو با فراوری هندزفری های بی سیم متنوع و با قیمت های متفاوت توانسته بخش اعظمی از بازار را به خود اختصاص دهد. یکی از برترین هدفون های بی سیم این برند، هدفون بلوتوثی لیتو مدل LT-20 است که با در نظر گرفتن مشخصات و خصوصیات متفاوت، قیمت و عملکرد مناسبی دارد. طراحی و متریال به کار رفته در این هدفون دو گوشی از نوع پلاستیک مقاوم است. بعضی از این ویژگی های آن شامل: قابلیت قطع و وصل موسیقی با استفاده از لمس گوشی ها، کنترل مقدار صدا و مدیریت آن با استفاده از لمس گوشی، قابلیت کاهش نویز، صفحه نمایشگر LED و محفظه شارژر است. شارژ کامل دستگاه تقریبا 1 ساعت زمان می برد و پس از آن به مدت 3 تا 5 ساعت می توانید از دستگاه بهره ببرید. محفظه شارژ قابلیت استفاده به عنوان یک پاور بانک کوچک را دارد و روی آن درگاه خروجی USB تعبیه شده است.

هندزفری بلوتوثی لیتو مدل LT-21

(LEITU LT-21(TRUE WIRELESS به عنوان نمونه ای از هندزفری های باکیفیت تا به امروز توانایی و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. درایور به کار رفته در گوشی از نوع 12 میلیمتری است که نشان از کیفیت بالا در پخش صدا از طریق این هندزفری دارد، بعلاوه این درایور باعث شده تا نویزهای مزاحم اطراف، تاثیری در کیفیت صدا نگذارند. باتری به کار رفته در محفظه دستگاه 230 میلی آمپر و باتری های هر گوشی 25 میلی آمپر است. شارژ کامل دستگاه یک ساعت زمان می برد و پس از آن به مدت 3 تا 5 ساعت می توان بدون وقفه از دستگاه استفاده کرد. این دستگاه نیز مانند نمونه قبلی نمایشگر LED دارد.

هندزفری بلوتوثی لیتو مدل LT-27

هندزفری بلوتوثی لیتو مدل (LT-27(TRUE WIRELESS، اخرین پیشنهاد ما از فهرست برترین هندزفری های بی سیم برند لیتو است. این هندزفری علاوه بر مجهز بودن به درایور 12 میلیمتری، از فناوری HIFI نیز برخوردار است. وجود این فناوری در کنار درایور باعث شده تا کیفیت صدا تا حد بسیار زیادی بالا برود و حذف نویزها نیز با کیفیت بیشتری صورت گیرد. بعلاوه در حین مکالمه نیز صدا با وضوح بالاتری منتقل می گردد. هر بار شارژ کامل هندزفری، امکان استفاده بین 3 تا 5 ساعت را برای شما فراهم می نماید. یکی دیگر از ویژگی های مجذوب کننده این هندزفری، دو نگهدارنده سیلیکونی است که باعث می گردد گوشی ها بهتر پشت گوش فرد قرار گیرند و برای استفاده طولانی مدت آزار دهنده نباشند.

سخن پایانی

در مقاله راهنمای خرید برترین هدفون بی سیم لیتو به معرفی 10 مورد از برترین هدفون های این برند پرداختیم. به نظر شما کدام یک از هدفون های معرفی شده، ارزش خرید بیشتری دارد؟

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید برترین هدفون بی سیم لیتو؛ انتخاب مالی و پرکاربرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین هدفون بی سیم لیتو؛ انتخاب مالی و پرکاربرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید