طراحی داخلی جواهرفروشی
به گزارش وبلاگ یاسین، ما در شرکت معماری و طراحی داخلی خبرنگاران سعید داریم که برترین های دکوراسیون داخلی را برای شما عزیزان مورد آنالیز قرار دهیم.این مقاله با موضوعی متفاوت برای شما عزیزان جمع آوری شده است. طراحی داخلی فضاهای تجاری همواره چالش برانگیز هستند ولی فضاهای لوکس مانند گالری های طلا و جواهر فروشی ها دارای حساسیت های بالاتری هستند که در این جا به یکی از پروژه های برتر در طراحی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی میزنیم .
ایده اصلی طراحی داخلی
فروشگاه جواهرات الماس در نیویورک بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی شده است. موضوع اصلی طراحی فروشگاه ترکیبی از گذشته ، حال و آینده است این پروژه از فلسفه طراحی ما پیروی می نماید که به مدت دو دهه چراغ هدایت ما بوده است. ما در حالی که هر بینش متنی را آنالیز می کنیم ، با فکر باز به مشاهده و مشاهده می پردازیم. این دوئل سعی داشت تا با سبک معماری تزئینی ساختمانها در با فرایند تکنولوژیکی ساخت الماس در آزمایشگاه - به جای استخراج از زمین - در تضاد باشد.
آنها گفتند که ، نیویورک با طراحی مدرن و با الهام از این معماری بسیار زیبا ، جلوه ای کاملاً تازه به وجود می آورد و روح را منعکس می نماید.
طراحی دکوراسیون داخلی
این فروشگاه علاوه بر کارکرد اصلی خود یک آزمایشگاهم در درون خود جای داده است که با دیوارهای استیل رنگی طراحی شده است. نمایش فولاد ضد زنگ در تضاد است. این ماده به علت صنعتی بودن در گذشته و ظاهر آن انتخاب شده است.دیوارهای فلزی نمایانگر سایه های ریخته گری از روکش های چدنی عایق بندی شده در اطراف محله منهتن است. در داخل فروشگاه مجموعه ای از میله های عمودی از کف تا سقف دکوراسیون لوکس شده است تا به اسم تقسیم نماینده عمل نمایند ، در حالی که قطعات جواهرات که همگی حاوی الماس مصنوعی هستند در ظروف شیشه ای شفاف به نام cloches نمایش داده می شوند. یک دفتر ، فضای انباری ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی هم در سطح پایین طراحی دکوراسیون داخلی شده است.
جزئیات طراحی
هر قطعه جواهرات به طور منحصر به فرد در داخل کپسول ها و دستمال های شیشه ای مدرن خود قرار گرفته اند و این احساس را دارند که به جای نمایش داده می گردد ، سرو می شوند.
تخته های چوبی روی میزهایی با میز سفید و پایه های نقره ای قرار دارند که به وسیله معمار، طراحی و ساخته شده است. غرفه ها از جنس فلز هستند و در سبک های مختلف بازسازی ساختمان ، از حجم حجیم گرفته تا میله های باریک. بعلاوه از عطر برای تقویت تجربه حسی استفاده می گردد و رایحه ای با رایحه های دودی و خاکی که به وسیله عطرسازی بریتانیایی ساخته شده است برای فروشگاه ساخته شده است.
طراح دکوراسیون تجاری گفت: من می خواستم ذات الماس رو به رشد را به وسیله لایه های صورت آن جلب کنم. آمیختن نت های عطر ، در حالی که قرار گرفتن در معرض ، و تقویت جوهر لوکس به وسیله برترین مولکول ها در هوا.
در زیر زمین فضای خرده فروشی اصلی فروشگاه قرار گرفته است .زیرزمین حاوی یک فضای جایگاه با جایگاه ماسه ای رنگ و مبل است که با فضای غیرمترقبه تاریک تضاد ایجاد میکند. یک راه پله صنعتی با نرده های میله سیاه دور یک ستون بازتابی پیچیده شده است. وسایل روشنایی آبی که از فروشگاهی معروف خریداری شده اند هم بر روی دیوارها قرار دارند.
منبع: هیرادانا