طرح نو بنزینی دولت سال جاری اجرایی نمی گردد

به گزارش وبلاگ یاسین، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح بنزینی تازه به احتمال زیاد تا انتها امسال اجرا نخواهد شد.

طرح نو بنزینی دولت سال جاری اجرایی نمی گردد

هادی بیگی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی وبلاگ یاسین، درباره اجرای آزمایشی طرح نو بنزینی دولت اظهارکرد: دولت هنوز در زمینه اجرای این طرح به جمع بندی نهایی نرسیده است و هنوز در مرحله آزمایش قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: اما آن موضوعی که به صورت قطعی می توانیم بگوییم، این است که سال آینده قیمت بنزین افزایش پیدا نخواهد کرد. اینکه دولت می خواهد بنزین یارانه ای را چگونه بین افراد توزیع کند و اینکه آیا توزیع بنزین، بین افراد یا تعداد افراد خانواده خواهد بود، هنوز معین نیست.

بیگی نژاد توضیح داد: مهم ترین هدف در طرح بنزینی نو این است که تمامی مردم جامعه حتی افراد فاقد ماشین نیز از یارانه بنزین استفاده نمایند. اما در اینکه چگونه سهمیه بنزین به افراد تعلق می گیرد، هنوز دولت به جمع بندی نهایی درباره آن نرسیده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اعلام کرد: طرح بنزینی نو به احتمال زیاد تا خاتمه امسال اجرا نخواهد شد و باتوجه به جمع بندی دولت، اجرای آن به سال آینده موکول می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "طرح نو بنزینی دولت سال جاری اجرایی نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح نو بنزینی دولت سال جاری اجرایی نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید