منادی: رتبه بندی شایستگی های حرفه ای معلمان را تعیین می نماید

به گزارش وبلاگ یاسین، تهران (پانا) - رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رتبه بندی معلمان 730 هزار نفر را شامل می گردد گفت رتبه بندی جایگاه معلمی، مهارتی و شایستگی های حرفه ای معلمان را معین می نماید.

منادی: رتبه بندی شایستگی های حرفه ای معلمان را تعیین می نماید

علیرضا منادی در مراسم روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی و افتتاح مدرسه خیرساز زرین تاج ناصری ضمن تبریک به وزیر آموزش و پرورش برای سکانداری وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از شاخص های وزیر این است که باید بتواند اقتصاد آموزش و پرورش را متحول کند؛ اعتبارات مدرسه سازی باید در آموزش و پرورش بهره ور گردد.

وی اضافه نمود: مدارس باید مقام سازی شوند، اصل مدرسه معلم است؛ رتبه بندی 730 هزار نفر را شامل می گردد که در یک سال 25 هزار میلیارد اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

منادی با بیان اینکه هدف رتبه بندی مستحکم شدن معلم است ادامه داد: رتبه بندی جایگاه معلمی، مهارتی و شایستگی های حرفه ای معلمان را معین می نماید.

لازم به ذکر است در این مراسم از دو کتاب دستورالعمل و شاخص های ملی مدارس در برابر سوانح و حوادث و کتاب مروری بر سیل های ایران و عملکرد سازمان نوسازی نیز رونمایی و از تعدادی از خیرین مدرسه ساز نیز تقدیر و تشکر شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "منادی: رتبه بندی شایستگی های حرفه ای معلمان را تعیین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منادی: رتبه بندی شایستگی های حرفه ای معلمان را تعیین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید