میزبانی ماهشهر در لیگ کشتی باشگاه های دنیا به جای جام دنیای، تکلیف یک میلیارد پول چه می گردد؟

به گزارش وبلاگ یاسین، پس از مخالفت اتحادیه دنیای کشتی با برگزاری جام دنیای فرنگی در ماهشهر، به احتمال فراوان میزبانی لیگ باشگاه های دنیا به استان خوزستان واگذار می گردد.

میزبانی ماهشهر در لیگ کشتی باشگاه های دنیا به جای جام دنیای، تکلیف یک میلیارد پول چه می گردد؟

به گزارش وبلاگ یاسین، چندی پیش از سوی رئیس فدراسیون کشتی اعلام شد که اتحادیه دنیای این رشته با برگزاری جام دنیای کشتی فرنگی 2019 در ماهشهر مخالفت نموده است. دلیل این موضوع انجام پرواز دوم و سختی های آن برای تیم های خارجی عنوان شد.

اتحادیه دنیای کشتی می گوید ایران از ابتدا، تهران را به عنوان میزبان معرفی نموده و در این خصوص در نامه نگاری های صورت گرفته در تاریخ های نوامبر 2017، مِی 2018، اکتبر 2018، فوریه 2019 و اکتبر 2019 با فدراسیون کشتی ایران، نام تهران به عنوان میزبان در تمامی نامه ها ذکر شده است.

در این میان، پیش از مخالفت اتحادیه دنیای با برگزاری مسابقات در شهری غیر از تهران، ماهشهری ها طبق روال دریافت میزبانی مسابقات بین المللی برای تأمین هزینه های برگزاری، یک میلیارد تومان به حساب فدراسیون کشتی واریز کردند و حالا این سؤال به وجود می آید تکلیف این پول چه خواهد شد.

حسن رنگرز مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی در این خصوص به وبلاگ یاسین گفت: قطعاً میزبانی یکی از دو مسابقه جام تختی یا لیگ باشگاه های دنیا به ماهشهر داده و این رقم در آنجا هزینه می گردد. فدراسیون در مورد برگزاری جام تختی با استان فارس جلسه داشته، اما هنوز تفاهم نامه ای به امضا نرسیده است. به احتمال فراوان میزبانی لیگ باشگاه های دنیا در رشته فرنگی را به ماهشهر خواهیم داد.

این رقابت ها 14 و 15 آذر ماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "میزبانی ماهشهر در لیگ کشتی باشگاه های دنیا به جای جام دنیای، تکلیف یک میلیارد پول چه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی ماهشهر در لیگ کشتی باشگاه های دنیا به جای جام دنیای، تکلیف یک میلیارد پول چه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید