نگاه یحیی به شرق آسیا

به گزارش وبلاگ یاسین، خبرنگاران ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ شرق آسیا در پی یافتن گزینه های نقل و انتقالاتی خود است.

نگاه یحیی به شرق آسیا

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت راهنمایی یحیی گل محمدی است.پرسپولیس با 29 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته است. پرسپولیسدر هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه3 بر یک به رجحان رسید. پرسپولیسهمچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو است. پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل پدیده متحمل تساوی یک بر یک شد

به گزارش وبلاگ یاسین ورزشی، بعد از برگزاری رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر رفته رفته برآورد ها در مورد گزینه های نقل و انتقالاتی پرسپولیس افزایش یافته است. در همین رابطه پرسپولیس در لیگ بیست و یکم مانند فصل های گذشته صلابت نداشته است.

با این تفاسیر به نظر می رسد یحیی گل محمدی میخواهد تیم خود را تقویت کند. بعد از پرداخت طلب کالدرون، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس فعلاً باز است. در این میان طلب شکایت اوساگونا هم مسائل خاص خود را در پی دارد.

آنالیز ها حاکی از آن است که نگاه کادرفنی پرسپولیس به لیگ های شرق آسیا است تا بازیکنان خارجی شاغل در این لیگ ها را به خدمت بگیرد. این در حالی است که لیگ های شرق آسیا به خاتمه رسیده است و انتقال بازیکنان خارجی از این لیگ ها گزینه آسانتری برای سرخپوشان است.

در حال حاضر بعید است که بتوان بازیکن آزاد خارجی مناسب از لیگ های اروپایی پیدا کرد.

منبع: رکنا

به "نگاه یحیی به شرق آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه یحیی به شرق آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید