چهارمین جشنواره شعر دانشجویی انقلاب اسلامی فراخوان داد

به گزارش وبلاگ یاسین، سیدمهدی طباطبایی، دبیر چهارمین جشنواره کشوری شعر دانشجویی انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران ، با اعلام این خبر عنوان نمود: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی به همت انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی، این جشنواره را با هدف نشر و توسعه فرهنگ شعر دانشجویی و تنو میثاق شاعران دانشگاهی با آرمان های امام راحل (ره) و شناسایی چهره های نو عرصه شعر از میان دانشجویان برگزار می نماید.

چهارمین جشنواره شعر دانشجویی انقلاب اسلامی فراخوان داد

این عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی اضافه کرد: شرکت نمایندگان باید دانشجوی یکی از مقاطع تحصیلی باشند و هر شاعر مجاز به فرستادن سه اثر از آثار خود است. به برگزیدگان، علاوه بر جایزه نقدی (نفر اول 10 میلیون ریال، نفر دوم هفت میلیون ریال و نفر سوم پنج میلیون ریال) ، لوح یادبود و نشان جشنواره اهدا خواهد شد.

دبیر چهارمین جشنواره کشوری شعر دانشجویی انقلاب اسلامی در خاتمه گفت: گفتنی است که دبیرخانه در انتشار آثار به صورت مکتوب یا مجازی مجاز است. بعلاوه حضور افراد برگزیده در مراسم اختتامیه الزامی است، در غیر این صورت، رتبه های بعدی جایگزین خواهند شد.

زمان برگزاری این جشنواره 18 بهمن ماه 1400 است و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 14 بهمن به رایانامه [email protected] ارسال نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "چهارمین جشنواره شعر دانشجویی انقلاب اسلامی فراخوان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین جشنواره شعر دانشجویی انقلاب اسلامی فراخوان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید