کولوسکوف: فیفا و یوفا از لهستانی ها پیروی نمی نمایند

به گزارش وبلاگ یاسین، نایب رئیس پیشین فیفا در سال های 1980 تا 1997 میلادی به درخواست لهستانی ها برای انتقال بازی شان با روسیه به زمین بی طرف واکنش تندی نشان داد.

کولوسکوف: فیفا و یوفا از لهستانی ها پیروی نمی نمایند

به گزارش وبلاگ یاسین، ویچیسواو کولوسکوف در واکنش به تصمیم اتحادیه فوتبال لهستان برای ارسال نامه ای به یوفا جهت انتخاب زمین بی طرف به جای مسکو برای بازی با روسیه در چارچوب مرحله نیمه نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره اروپا به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: زمانی روسیه جمهوری های آبخازیا و اوستیای جنوبی را به رسمیت شناخت، اما هیچ تحریمی از سوی جامعه جهانی فوتبال وجود نداشت.

نایب رئیس پیشین فیفا اضافه نمود: در فوتبال جنگی نیست. ما به دونتسک و لوهانسک رفتیم تا از مردم دفاع کنیم. بنابراین خواسته لهستانی ها برای انتقال بازی با روسیه از مسکو به زمین بی طرف مزخرف است. ابتدا انگلیسی ها می خواستند فینال لیگ قهرمانان اروپا در سن پترزبورگ را از ما بگیرند و اکنون لهستانی ها می خواهند بازی انتخابی جام جهانی 2022 را به کشور دیگری انتقال دهند. بازیکنان فوتبال باید به جای سیاست درگیر فوتبال باشند. در یوفا و فیفا هیچکس حتی به این موضوع فکر هم نمی کند. آنها از لهستانی ها پیروی نخواهند کرد.

تیم ملی فوتبال روسیه 24 مارس (4 فروردین 1401) در یکی از دیدارهای گروه B مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی 2022 در قاره اروپا در مسکو باید از لهستان میزبانی کند. در دیگر بازی این مرحله تیم های ملی سوئد و جمهوری چک رو در روی هم قرار می گیرند. برنده این دو بازی مقابل هم صف آرایی خواهند کرد تا تیم فاتح راهی جام جهانی گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کولوسکوف: فیفا و یوفا از لهستانی ها پیروی نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولوسکوف: فیفا و یوفا از لهستانی ها پیروی نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید