این تخت گیمینگ برقی گیمر ها را هیجان زده می نماید!

به گزارش وبلاگ یاسین، شرکت ژاپنی Bauhutte اخیرا یک محصول تازه برای گیمر ها روانه بازار نموده است. این محصول که یک تخت بازی الکتریکی است بسیاری از افراد را حیرت زده خواهد نمود. ژاپن به عنوان یکی از بهترین کشور ها در زمینه بازی می باشد. شرکت هایی مانند نینتندو، سگا، کونامی و تعداد زیادی از غول های بازی دیگر از ژاپن سرچشمه گرفته اند.

این تخت گیمینگ برقی گیمر ها را هیجان زده می نماید!

به گزارش وبلاگ یاسین، تخت بازی برقی Bauhutte با قیمت 462 دلار به فروش می رسد. این تخت بازی اولین محصول بازی این برند نیست. این شرکت در اوایل سال 2022 یک ماساژور دستی گرمایشی برای گیمر ها راه اندازی کرد. میز ها و قفسه هایی در اطراف این تخت بازی تعبیه شده است که به گیمر ها این امکان را می دهد تا بدون ترک تخت بازی نمایند، بخوابند و غذا بخورند.

این تخت بازی که با شماره مدل BGB-100FA شناخته می گردد، مجهز به دو موتور و دارای دو موقعیت برای کج شدن در ناحیه کمر و پا ها است. زاویه کمر را حداکثر تا 60 درجه و زاویه پا ها را حداکثر تا 35 درجه می توان تنظیم کرد تا کاربران بدون احتیاج به ترک تخت، موقعیت های مناسبی برای خوابیدن، بازی کردن یا غذا خوردن داشته باشند. این تخت دارای طول 199 سانتی مترو عرض 94 سانتی متر می باشد و ارتفاع آن از 13.8 تا 28.5 سانتی متر قابل تنظیم است. ظرفیت بار این تخت کمتر از 200 کیلوگرم است و حتی به وسیله بازیکنان سنگین نیز قابل استفاده می باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "این تخت گیمینگ برقی گیمر ها را هیجان زده می نماید!" امتیاز دهید

1 کاربر به "این تخت گیمینگ برقی گیمر ها را هیجان زده می نماید!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این تخت گیمینگ برقی گیمر ها را هیجان زده می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید