پرفروش ترین کیسه برنج خارجی در فروشگاه های اینترنتی

به گزارش وبلاگ یاسین، خبرنگاران- قیمت برنج خارجی در آخرین آمار های رسمی به طور میانه کیلویی 75 هزار تومان از نمونه های ایرانی کمتر بوده است. البته این عدد به بهمن پارسال تعلق دارد، اما رصد بازار خوراکی ها نشان می دهد الان که به آخرین روز های فروردین سال جاری نزدیک شدیم، حداقل برنج خارجی از افزایش قیمت ها در امان بوده و الان در فروشگاه های اینترنتی اغلب کیسه های پرفروش برنج خارجی را حدود کیلویی 45 تا 50 هزار تومان می فروشند؛ یعنی همان بازه ای که مرکز آمار آن را به عنوان میانه قیمت برنج خارجی در بهمن پارسال معرفی نموده است.

پرفروش ترین کیسه برنج خارجی در فروشگاه های اینترنتی

به گزارش وبلاگ یاسین، برنج خارجی کشتی نشان را در کیسه 10 کیلویی 460 هزار تومان می فروشند. در یکی، دو ماه قبلی گران نشده، اما درمقایسه با فروردین پارسال همین کیسه را تقریبا 55 درصد گران تر می فروشند. برنج خارجی کشتی نشان یکجور برنج هندی است که عبارت بناماتی یا همان دانه بلند روی کیسه سبز رنگ آن به چشم می خورد. البته از همین برند کشتی نشان کیسه قرمزرنگ برنج خارجی هم وجود دارد که آن یکی برنج پاکستانی است و قیمتش به 400 هزار تومان رسیده.

قیمت برنج خارجی طایفه در کیسه 10 کیلویی به 460 هزار تومان رسیده است. مثل کیسه برنج هندی برند کشتی نشان، قیمت هر کیلو از آن را 46 هزار تومان محاسبه می نمایند و چند ماهی می گردد که گران نشده است. با این حال فروردین پارسال آن را حدود 315 هزار تومان یعنی تقریبا 45 درصد کمتر می فروختند. برنج خارجی طایفه هم از انواع برنج هندی موجود در بازار است و کیسه های پنج کیلویی آن حدود 280 هزار تومان قیمت دارند.

برنج قهوه ای هاتی کارا یکی دیگر از کیسه های پرفروش و محبوب در فروشگاه های اینترنتی است. هاتی کارا در اصل زیرمجموعه برند گلستان به شمار میرود و به جز برنج، با همین برند انواع نودل، چاشنی های غذا، پودر ژله و سوپ نیمه آماده و ... در بازار وجود دارد. کیسه 900 گرمی برنج قهوه ای هاتی کارا را درحال حاضر 139 هزار تومان می فروشند و از این حیث قیمتش با خیلی از برنج های ایرانی برابری می نماید. خریداران برنج قهوه ای هاتی کارا در تجربه خریدشان به طولانی تر بودن زمان پخت آن نسبت به برنج های معمولی اشاره می نمایند.

برنج خارجی بهروز یکی از گران ترین کیسه های برنج خارجی فعلی در بازار است. قیمت آن در کیسه 10 کیلویی 484 هزار تومان است و می توانیم قیمت هر کیلو از آن را 48 هزار و 400 تومان لحاظ کنیم. برنج خارجی بهروز هم از انواع برنج هندی به شمار میرود و بعضی از خریداران آن، ترکیب شدنش با برنج ایرانی را توصیه می نمایند.

برنج خارجی تاکسی را مثل کیسه های 10 کیلویی طایفه و کشتی نشان، 460 هزار تومان یعنی کیلویی 46 هزار تومان می فروشند. برندی که نامش را به تازگی در خرده فروشی ها و فروشگاه های اینترنتی می بینیم که البته این برنج را شرکت خاطره، اما با نام تاکسی وارد ایران می نماید. کیسه 10 کیلویی برنج خارجی تاکسی که رنگ قرمز دارد، از نوع برنج هندی است و در یکی، دوماه قبلی گران نشده است.

قیمت برنج خارجی برند طلای سبززرند به 400 هزار تومان رسیده است. یعنی باتوجه به وزن 10 کیلویی که دارد، قیمت هر کیلو آن 40 هزار تومان محاسبه می گردد و با این اوصاف با یکی از مقرون به صرفه ترین کیسه های برنج خارجی طرف هستیم. چون در همان آمار هایی که بهمن پارسال از سوی مرکز آمار منتشر شد، کف قیمت برنج خارجی را کیلویی 40 هزار تومان اعلام کردند. برنج خارجی برند طلای سبززرند از نوع پاکستانی است و روی کیسه های آن عبارت سوپر بناماتی به چشم می خورد.

برنج خارجی دایانا یکی دیگر از مدل های پاکستانی پرفروش در فروشگاه های اینترنتی به شمار میرود. این یکی را الان در کیسه 10 کیلویی 400 هزار تومان می فروشند که نسبت به بهمن پارسال قیمت این کیسه حدود 15 هزار تومان افزایش پیدا نموده است. تجربه خریداران قبلی برنج پاکستانی دایانا نشان می دهد، بعد از پخت دانه های آن مقدار بلندی ندارند و بعضی از خریداران هم ترکیب کردنش را با برنج های ایرانی توصیه می نمایند.

محبوب ترین کیسه برنج خارجی

برند و نوع برنج

وزن

قیمت

برنج هندی کشتی نشان

10 کیلوگرم

460 هزار تومان

برنج هندی طایفه

10 کیلوگرم

460 هزار تومان

برنج قهوه ای هاتی کارا

900 گرم

139 هزار تومان

برنج هندی بهروز

10 کیلوگرم

484 هزار تومان

برنج هندی تاکسی

10 کیلوگرم

460 هزار تومان

برنج پاکستانی طلای سبززرند

10 کیلوگرم

400 هزار تومان

منبع: فرارو

به "پرفروش ترین کیسه برنج خارجی در فروشگاه های اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین کیسه برنج خارجی در فروشگاه های اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید