بورسیه تحصیلی قبرس ، تحصیل رایگان در قبرس

به گزارش وبلاگ یاسین، دریافت بورسیه تحصیلی قبرس و تحصیل رایگان در قبرس از رویاهای متقاضیان مهاجرت تحصیلی به قبرس است. برای به حقیقت پیوستن این رویای نه چندان دست نیافتنی، احتیاج به ارائه رزومه مناسب برای تحصیل در قبرس وجود دارد. دانشگاه های قبرس برای دانشجویان خارجی هم پذیرش تحصیلی و بورسیه تحصیلی اعطا می نمایند. برای اطلاع از شرایط دریافت بورسیه تحصیلی قبرس و تحصیل رایگان در قبرس ما را در این بخش از مجله سایت موسسه اعزام دانشجو خبرنگاران همراهی کنید.

بورسیه تحصیلی قبرس ، تحصیل رایگان در قبرس

بورسیه تحصیلی قبرس

امکان تحصیل رایگان در قبرس با یاری بورسیه تحصیلی قبرس برای متقاضیان تحصیل در این کشور وجود دارد. درباره بورسیه قبرس در مجله وبلاگ یاسین بخوانید. بهتر است بدانید اگر تصمیم بر مهاجرت تحصیلی داشته باشید، کشور قبرس می تواند میزبان خوبی برای شما باشد. کشور قبرس در شمار 5 کشور امن دنیا قرار گرفته است و بدون محدودیت خاصی برای علاقمندان تحصیل در دانشگاه های قبرس هم پذیرش تحصیلی صادر می نماید.

مهاجرت تحصیلی به عنوان یکی از روش های مهاجرت به قبرس مزایای بسیاری دارد؛ علاقه مندان به این روش مهاجرتی می توانند این کشور را سکوی پرتاب خود به سوی آینده ای روشن قرار دهند تا با کسب تجربه تحصیل و حتی کار در یک کشور اروپایی، شرایط بهتری برای ورود به دیگر کشورهای برتر اروپایی و حتی آمریکا ایجاد نمایند.

این سرزمین قرارگاهِ سواحل آفتابی، جاذبه های طبیعی و تاریخی گردشگری است و در سال های اخیر سیستم آموزشی عالی بسیار مجهز و قوی را در اختیار علاقه مندان به مهاجرت تحصیلی قرار داده است. بنابراین، شما می توانید آموزش با کیفیت را با تفریح و تفریح ترکیب کنید.

به علاوه، هزینه تحصیل نسبت به کیفیت آموزش مشابه در سایر کشورهای اتحادیه اروپا به مقدار قابل توجهی پایین تر است. بعلاوه هزینه زندگی نیز با توجه به سطح کیفی آن ارزان تر است؛ در واقع شهر پافوس (که شهری در قبرس است) ارزان ترین شهر اروپا به شمار میرود.

در سال های اخیر جزیره دو پاره قبرس یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرت تحصیلی بوده است؛ با اینکه دو علل عمده هزینه زندگی به نسبت ارزان تر و شهریه سالانه ارزان موجب محبوبیت تحصیل در قبرس شده است، اما بهره مندی از برنامه های یاری هزینه دانشجویی، نقس بسزایی در کاهش هزینه های مهاجرت تحصیلی نیز ایفا نموده است.

طبق قوانین آموزش عالی این سرزمین که به وسیله دولت ترکیه طراحی و اجرا شده است، دانشجویان بین المللی علاوه بر اخذ پذیرش تحصیلی بدون مانع و محدودیت، می توانند از برنامه های یاری هزینه تحصیلی دانشگاه ها و دولت آن بهره مند شوند.

به طور کلی، متقاضیان تحصیل در قبرس که توانایی های خود را در دوره های تحصیلی پیشین ثابت نموده اند، می توانند همزمان با پذیرش تحصیلی، درخواست دریافت بورسیه خود را نیز به ثبت برسانند. علاوه بر مدارک و سابقه تحصیلی مناسب، فعالیت های طول دوره مهاجرت تحصیلی نیز در استمرار این برنامه ها تاثیرگذار است.

بورسیه تحصیلی قبرس بسته به نوع و بعلاوه شرایط متقاضی، حدود 25 تا 100 درصد هزینه های مهاجرت تحصیلی را پوشش می دهد که شامل تامین کل یا بخشی از هزینه های تحصیل و شهریه، مسکن، برنامه غذایی، حمل و نقل، ثبت نام، کتاب و منابع آموزشی و ... می گردد. اما با ارائه مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی برجسته می توان تحصیل رایگان در قبرس را نیز تجربه کرد.

بعضی از این برنامه های یاری هزینه دانشجویی را دولت ترکیه در این کشور تامین می نماید و بعضی دیگر به وسیله دانشگاه های قبرس ارائه می گردد. به طور کلی شرایط استفاده از برنامه های یاری هزینه دانشجویی چه از نوع دولتی آن و چه پاداش های دانشگاهی، نیز به رزومه تحصیلی درخشان دارد.

دولت ترکیه برای متقاضیان تحصیل در قبرس 5 نوع بورسیه تحصیلی تحت عنوان OIC Educational در نظر گرفته است که از ترم بهار سال تحصیلی 2021 - 2022 پذیرش آن شروع می گردد. بر اساس این پیشنهاد بورسیه تحصیلی قبرس، دانشجویان واجد شرایط از کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی OIC (57 کشور به توسعه چهار قاره) می توانند از آن استفاده نمایند.

متقاضیان مهاجرت تحصیلی در مقاطع کارشناسی و برنامه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آمریکایی گیرنه (GAU)، دانشگاه بین المللی سیپرس (CIU) و دانشگاه بین المللی فاینال (FIU) می توانند از برنامه های یاری هزینه دانشجویی بهره مند شوند و با ارائه مدارک مورد احتیاج تحصیل رایگان در قبرس را تجربه نمایند.

برای تحصیل رایگان در قبرس با یاری برنامه های یاری هزینه دانشجویی که دولت ترکیه آن را طراحی نموده است، باید فرم درخواست دولت را به همراه مدارک و شرایط مورد احتیاج آن به واحد پذیرش تحصیلی دانشگاه های قبرس شاقتصادی ارائه کرد. و خبر خوش آن که تحصیل رایگان در قبرس با یاری برنامه های یاری هزینه دانشجویان بین المللی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و مطالعات داروسازی نیز امکان پذیر است.

بورسیه تحصیلی قبرس در مقطع کارشناسی

تنوع برنامه های یاری هزینه تحصیلی در مقطع کارشناسی کمتر از مقاطع بالاتر است. شاید به علت استقبال و تقاضای بیشتر در این مقطع برای تحصیل در قبرس، شانس کمتری برای استفاده از برنامه های یاری هزینه دانشجویی وجود دارد.

اگر قصد بورسیه شدن در مقطع کارشناسی دارید، پیش از انتخاب در میان دانشگاه های قبرس به این نکته توجه کنید و از سایت موسست آموزشی مورد نظر برنامه های یاری هزینه دانشجویان بین المللی را جستجو کنید.

بعضی دانشگاه های قبرس برای صدور پذیرش تحصیلی آزمون ورودی برگزار می نمایند یا احتیاج به کارنامه آزمون های ملی و بین المللی دارند. کسب نمره و امتیاز بالا از این آزمون ها یکی از شرایط بورسیه شدن است.

معمولا یاری هزینه های دولتی ترم های پاییز و بهار را پوشش می دهند و در طول دوره عادی 10 ترمی (شامل کلاس های مقدماتی) معتبر هستند. لازم به یادآوری ست که دانشجویان بین المللی با ویزای تحصیلی می توانند تا سقف 20 ساعت در هفته مشغول به کار شوند.

بورسیه تحصیلی قبرس در مقاطع تحصیلات تکمیلی

اگر نمره GPA مقطع کارشناسی بیشتر از 3.5 باشد، می توان از بورسیه تحصیلی قبرس با پوشش 50 تا 100 درصد هزینه ها در مقطع کارشناسی ارشد استفاده کرد. موسسات آموزش عالی بین المللی برنامه های ویژه ای برای دانشجویان خارجی دارند. افزون بر این، متقاضیان مهاجرت تحصیلی که سوابق ورزشی بین المللی ارائه دهند، می توانند از امکان تحصیل رایگان در قبرس برای این استعدادها و توانایی ها استفاده نمایند.

همان طور که صدور پذیرش تحصیلی مقطع دکتری به شرایط و سوابق تحصیلی متقاضیان تحصیل در قبرس بستگی دارد، بورسیه شدن در این مقطع نیز احتیاج به تایید استادان و مشاوران موسسه آموزش عالی مورد نظر برای تحصیل رایگان در قبرس دارد.

دانشگاه بین المللی قبرس، دانشگاه مدیترانه شرقی، دانشگاه اروپایی لفکه، دانشگاه آمریکایی گیرنه Girne، دانشگاه فنی استانبول - پردیس قبرس شاقتصادی، دانشگاه فنی خاورمیانه - پردیس قبرس شاقتصادی، و دانشگاه کارپاسیا مدیترانه از مشهورترین و برترین دانشگاه های قبرس هستند که برای دانشجویان بین المللی مقطع دکتری پذیرش تحصیلی صادر می نمایند.

شرایط بورسیه تحصیلی قبرس

با توجه به اینکه زبان تدریس در دانشگاه های قبرس انگلیسی است، برای پذیرش تحصیلی و بعلاوه اخذ بورسیه تحصیلی باید مدرک زبان انگلیسی با نمره مناسب ارائه کرد. برای مثال ارائه مدرک زبان آیلتس با نمره 6 به بالا در مقطع کارشناسی، 6.5 به بالا برای مقطع کارشناسی ارشد و 7 برای دکتری یا معادل آن برای بورسیه شدن ضروری است.

علاوه بر دانش و مهارت زبان انگلیسی، متقاضی باید مدرک فارغ التحصیلی دوره دبیرستان یا معادل آن را ارائه دهد. نمره معدل دیپلم و پیش دانشگاهی علاقمندان به تحصیل در قبرس در نتیجه درخواست بورسیه تاثیرگذار است.

به طور دقیق تر، علاوه بر سوابق دانشجویان، شرایط بورسیه شدن به رشته و مقطع آکادمیک مورد نظرِ متقاضیِ تحصیل رایگان در قبرس هم بستگی دارد. در بعضی رشته ها تعداد محدودتری از دانشجویان خارجی بورسیه می شوند.

در مقاطع تحصیلات تکمیلی ارائه سوابق تحقیقاتی و پژوهشی تاثیر بسیاری در نتیجه درخواست بورسیه تحصیلی قبرس دارد. پذیرش تحصیلی مقطع دکتری و بورسیه شدن از دانشگاه های قبرس در مقاطع عالی وابسته به پیشینه تحصیلی متقاضیان در مقاطع پیشین دارد. اگر متقاضی از استادان دانشگاه های قبرس توصیه نامه بورسیه داشته باشد، بسته به شرایط تا 100 درصد هزینه ها پوشش داده می گردد.

علاقمندان به مهاجرت تحصیلی می توانند با مراجعه به سایت موسسه اعزام دانشجو وبلاگ یاسین lets go uni با مشورت کارشناسان امور پذیرش تحصیلی و ویزا، شرایط تحصیلی خود را ارزیابی نمایند و با تکیه بر دانش به روز مشاوران، برترین گزینه را برای آینده خود و تحصیل رایگان در قبرس انتخاب نمایند.

تحصیل رایگان در قبرس

دریافت 100 درصد تخفیف شهریه سالانه موسسات آموزشی و پوشش هزینه های مهاجرت تحصیلی احتیاجمند شرایط بسیار ویژه ای دارد؛ معمولا دانشگاه های قبرس در هر ترم تحصیلی تنها برای دو دانشجو بورسیه کامل ارائه می دهند. بنابراین، برگزیده شدن از میان متقاضیان احتیاج به ارائه سوابق تحصیلی بسیار شگرفی دارد.

ارائه نمره معدل بسیار بالا و نزدیک به GPA در سطح 4، نمره زبان انگلیسی بالاتر از احتیاج پذیرش تحصیلی مقطع مورد نظر، سوابق پژوهشی و تحقیقاتی در سطح بین المللی برای مقاطع عالی و ... می تواند تحصیل رایگان در قبرس را رقم بزند.

برای اطلاع از شرایط و نحوه تحصیل رایگان در قبرس باید از انواع معمول بورسیه تحصیلی قبرس اطلاعاتی کسب کرد. علاوه بر یاری هزینه های دولتی تحت عنوان OIC Educational، برنامه های متنوعی دیگری نیز شرایط مهاجرت تحصیلی به این کشور را برای واجدین شرایط آسان تر نموده است.

عکس

بورسیه تحصیلی قبرس برای کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی‪ (OIC)

تحت لوای دولت ترکیه، دانشگاه های قبرس نیز در برنامه های انتقال دانشجوی متعددی شرکت نموده اند و برای بسیاری از دانشجویان واجد شرایط شرکت نماینده در این برنامه ها، بورسیه اعطا می نماید؛ برنامه مولانا، برنامه اراسموس ERASMUS، و برنامه TÜBITAK از مشهورترین و محبوب ترین ها هستند.

اما یکی از برنامه های انتقال دانشجو که بورسیه تحصیلی قبرس را نیز راهنمایی می نماید، به دانشجویانی اعطا می گردد که از مبدا کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی OICتحصیل در قبرس را تجربه می نمایند.

بانک توسعه اسلامی (ISDB) در تاریخ 18 دسامبر 1973 اولین کنفرانس وزرای دارایی کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی‪ (OIC) ‬را برگزار کرد و طرح های مجذوب کنندهی برای تقویت توسعه اقتصادی و پیشرفت اجتماعی در کشورها و جوامع مسلمان ارائه دادند. یکی از این طرح ها ارائه بورسیه تحصیلی بود.

طی این نشست، سه برنامه یاری هزینه تحصیلی به وسیله بانک توسعه اسلامی به منظور توسعه نیروی انسانی در کشورهای عضو و جوامع مسلمان در کشورهای غیر عضو طراحی شد؛ برنامه بورس تحصیلی برای جوامع مسلمان، برنامه بورس تحصیلی دکترا و فوق دکترا و برنامه بورس تحصیلی فوق لیسانس. دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در قبرس می توانند از این برنامه ها بهره مند شوند.

بورسیه های دانشگاه بین المللی قبرس

دانشگاه بین المللی قبرس Cyprus International University Scholarships برنامه های یاری هزینه متنوعی را برای مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد که در دسترس دانشجویان بین المللی هم قرار می گیرد. این برنامه ها حدود 25 تا 50 درصد هزینه های تحصیل را پوشش می دهد.

علاوه بر این دانشجویان بر اساس شایستگی می توانند 50 تا 100 درصد شهریه و سایر هزینه های مهاجرت تحصیلی را برعهده این مجموعه آموزش عالی قرار دهند. بورس های تحصیلات تکمیلی به وسیله کمیته بورس دانشگاه اعطا می گردد. دانشجویانی که موفقیت تحصیلی خوبی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به دست آورده باشند، می توانند تحصیل رایگان در قبرس را تجربه نمایند.

دانشگاه مرکزی لنکشایر قبرس

دانشگاه لنکشایر University of Central Lancashire Cyprus برنامه های یاری هزینه اقتصادی خود را برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به بعضی دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. بورسیه های تحصیلی قبرس در این مجموعه 40 تا 50 درصد شهریه سالانه را کاهش می دهد. دانشجویان بر اساس شایستگی می توانند برای استمرار آن در سال های بعدی دوره مهاجرت تحصیلی کوشش نمایند.

علاوه بر برنامه های یاری هزینه مبتنی بر شایستگی لنکشایر برنامه هایی مبتنی بر دستاوردهای ورزشی را نیز طراحی نموده است؛ دانشجویانی که در تیم های مختلف ورزشی عضویت دارند، می توانند با رعایت و ارائه معیارهای این مجموعه، از برنامه های یاری هزینه بهره مند شوند.

بورسیه های تحصیلی موسسه قبرس

بورسیه های مختلفی برای دانشجویان موسسه سیپرس The Cyprus Institute در دسترس است. یکی از برنامه های مک هزینه موسسه تخفیف در شهریه است که هزینه های تحصیل را به طور کامل یا جزئی پوشش می دهد.

علاوه بر هزینه های مربوط به شهریه، سایر هزینه های تحصیل نیز به صورت ماهانه و سالانه پرداخت می گردد. انستیتو قبرس برنامه های دیگری مانند یاری هزینه های پژوهشی، بورسیه های تحصیلات تکمیلی، ایجاد شغل دانشجویی و ... نیز ارائه می دهد.

بورسیه های دانشگاه قبرس وست

یاری هزینه های مختلفی به وسیله دانشگاه غرب قبرس Cyprus West University به دانشجویان فعلی و آینده در مقطع کارشناسی ارائه می گردد. این برنامه ها تا 65 درصد شهریه سالانه دانشجویان همه مقطع کارشناسی تمام دانشکده ها و دپارتمان ها را پوشش می دهد.

علاوه بر این بورس تحصیلی رهبران فردا به دانشجویان بین المللی که واجد شرایط قوانین آن هستند، تعلق می گیرد. این برنامه ها با بودجه کامل و بر اساس تصمیم کمیته بورس تحصیلی دانشگاه غرب قبرس طراحی و ارائه می گردد.

دانشگاه سیپرس وست بورسیه های شایستگی و ورزشی را برای همه دانشجویان فارغ از ملیت آنها ارائه می دهد. بورسیه های شایستگی بر اساس نتایج دبیرستان برای دانش آموزان ورودی در سال اول ارائه می گردد. پس از دو ترم، دانشجویان بر اساس معدل خود واجد شرایط دریافت بورسیه تحصیلی شایسته می شوند.

درصد پوشش بورسیه بستگی به معدل دانشجویان دارد. این بورسیه ها فقط به دانشجویان تمام وقت ارائه می گردد. به غیر از این بورسیه های ورزشی برای دانشجویانی که به طور فعال در تیم های ورزشی دانشگاه مشارکت دارند، ارائه می گردد. به وسیله این برنامه یاری هزینه دانشجویی واجدین شرایط می توانند تا 40 درصد از هزینه های تحصیل کم نمایند.

بورسیه تحصیلی دانشگاه فردریک قبرس

دانشگاه فردریک Fredrick University برای حمایت از جامعه دانشجویی خود بر اساس عملکرد تحصیلی دوران دبیرستانِ دانش آموزان ورودی یا معدل سرانجام ترم دانشجویان طول دوره تحصیل بورسیه تحصیلی کامل و جزئی ارائه می دهد. مقدار بورسیه ارائه شده بر اساس معدل دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد معین می گردد.

بورسیه های دانشگاه قبرس

دانشگاه قبرس University of Cyprus برنامه های یاری هزینه دانشجویی خود را به دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد. همه بورسیه ها بر اساس شایستگی تحصیلی ارائه می گردد و بعضی از آ ها کامل هستند و بعضی دیگر جزئی. هر دو نوع این برنامه ها به دانشجویان ورودی و مشغول به ارائه می گردد.

برنامه های یاری هزینه این دانشگاه به مدت یک سال تحصیلی ارائه می گردد؛ بر اساس شایستگی دانشجویان و عملکرد آن ها در طول تحصیل پس از آن امکان تمدید زمانی وجود دارد. بورسیه های تحصیلی ویژه برای دانشجویان بین المللی با شرایط خاص نیز در دانشگاه ارائه می گردد.

بورسیه های تحصیلی دانشگاه اروپایی قبرس

دانشگاه اروپایی قبرس European University of Cyprus با در نظر گرفتن به احتیاج اقتصادی دانشجویان برنامه های یاری هزینه مختلفی ارائه می نماید. این برنامه های یاری هزینه اقتصادی بر اساس شایستگی و معدل نهایی دانشجویان هزینه تحصیل به دانشجویان برتر در مقطع کارشناسی را پوشش می دهد.

علاوه بر این، دانشگاه اروپایی قبرس برنامه های ویژه ای برای اعضای استثنایی تیم های ورزشی خود ارائه می دهد. این بورسیه 5 تا 25 از هزینه های تحصیل را پوشش می دهد. به غیر از این برنامه های یاری هزینه دانشجویی خاص برای بعضی از رشته های مقطع دکترا و کارشناسی ارشد نیز در دانشگاه اروپایی ارائه می گردد.

بورسیه های دانشگاه نیر اِست قبرس

اگر به تازگی فارغ التحصیل شده اید و قصد دارید مدرک کارشناسی ارشد خود را اخذ کنید یا در پی تحصیلات عالی در مقطع دکتری عالی هستید، برنامه های تحصیلی و بورس های تحصیلی دانشگاه نیر است Near East University می تواند یک انتخاب عالی باشد!

دانشگاه NEU با اعطای 20 تا 100 درصد بورسیه تحصیلی، فضایی بین المللی و در عین حال گرم و تفریحی را برای دانشجویان خود ایجاد نموده است. برای درخواست بورسیه تحصیلی قبرس دانشجویان باید اطمینان حاصل نمایند که مدرک فارغ التحصیلی و نمرات مقاطع پیشین آن ها واحد شرایط قوانین دانشگاه است یا خیر.

اگرچه برنامه های یاری هزینه تحصیل NEU برای 2 سال تحصیلی معتبر هستند، ضروری است در نظر داشته باشید که بسته به مقدار بورسیه اعطا شده، دانشجویان موظف هستند مقاله ای را در مجله دانشگاهی منتشر نمایند تا اعتبارات تحصیلی خود را حفظ نمایند.

بورسیه تحصیلی دانشگاه ساینس قبرس

علاوه بر منظره ها زیبا، کارمندان عالی رتبه و کادر آموزشی دانشگاهی برجسته و بعلاوه کیفیت آموزشی عالی دانشگاه ساینس قبرس Cyprus Science University بورسیه تحصیلی حدود 60 درصد برای دانشجویان کارشناسی و حداکثر 50 درصد برای دانشجویان کارشناسی ارشد هم در نظر گرفته است.

علاوه بر نمرات مدارک فارغ التحصیلی و ریزنمرات به ویژه در درس های پایه مربوط به رشته مورد نظر که شایستگی دانشجو برای دریافت بورسیه تحصیلی را نشان می دهد، درصد پوشش هزینه ها و دیگر مزایای برنامه های یاری هزینه دانشجو به نمرات و امتیازات آزمون SAT بستگی دارد.

بورسیه تحصیلی شایستگی دانشگاه نیکوزیا

بسته به اینکه شما دانشجوی فعلی هستید یا دانشجوی آینده دانشگاه نیکوزیا University of Nicosia دو نوع مختلف از بورسیه تحصیلی قبرس را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. در صورت ثبت نام در سال اول صلاحیت دانش آموزان با توجه به ریزنمرات مدرک فارغ التحصیلی دوره دبیرستان ارزیابی می گردد.

با این حال هنگام درخواست بورسیه تحصیلی به عنوان دانشجوی فعلی دانشگاه نیکوزیا کاهش شهریه شما به نمرات معدل تجمعی شما بستگی دارد. بسته به معدل دانشجو کاهش شهریه می تواند تا 50 درصد افزایش پیدا کند.

بورسیه دانشگاه اسکاتلند غربی در قبرس

اگر قصد ادامه تحصیل در علوم اجتماعی یا رشته های مرتبط با آن در مقطع کارشناسی ارشد دارید، واجد شرایط درخواست این بورسیه خاص این رشته در دانشگاه اسکاتلند غربی University of the West Scotland در این کشور هستید.

این برنامه برای دانشجویان همه ملیت ها باز است. دانشجویان بین المللی حداقل باید نمره CGPA در معیارهای 2.75 باشند. همچون سایر دانشگاه ها، دانشگاه اسکاتلند غربی برای ارائه این برنامه یاری هزینه دانشجویی از متقاضیان خود می خواهد مدرک سطح دانش زبان انگلیسی، کپی گذرنامه، مدرک کارشناسی و رزومه خود را ارائه دهند.

دانشگاه اسکاتلند غربی با همکاری مرکز مدیریت مدیترانه، هزینه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد رشته های زیرمجموعه علوم اجتماعی را بسته به شرایط تحصیلی متقاضیان پذیرش تحصیلی از 25 تا 75 درصد کاهش می دهد.

هر گزینه ای را که انتخاب نموده باشید، بدون تردید کیفیت آموزش ارائه شده در دانشگاه های قبرس احتیاج متقاضیان مهاجرت تحصیلی را برآورده خواهد نمود. قبرس با ارائه فرصت های متنوع در زمینه های مختلف، هزینه تحصیل را نسبت به اغلب دانشگاه های کشورهای مهاجرپذیر دنیا، ارزان تر می نماید. اگر آمادگی استفاده حداکثری از سالن های مطالعه استاندارد و منظره ها مجذوب کننده را دارید، فرصت های برنامه های یاری هزینه دانشجویان بین المللی را از دست ندهید!

پس برای تحصیل رایگان در قبرس همین حالا به صفحه رزرو وقت مشاوره مهاجرت تحصیلی در سایت موسسه اعزام دانشجو وبلاگ یاسین مراجعه کنید تا با کارشناسان ما در بخش پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی ارتباط بگیرید.

منبع: لتس گو یونی

به "بورسیه تحصیلی قبرس ، تحصیل رایگان در قبرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورسیه تحصیلی قبرس ، تحصیل رایگان در قبرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید