تشکیل انجمن ورزشی ادیان الهی

به گزارش وبلاگ یاسین، انجمن ورزشی ادیان الهی باهدف تحقق شعار ورزش برای همه در قلب طهران تشکیل شد.

تشکیل انجمن ورزشی ادیان الهی

به گزارش وبلاگ یاسین، برای تشکیل این انجمن نشستی صمیمی با حضور نمایندگانی از ادیان آسمانی، معاون فرهنگی و اجتماعی و مشاور فرهنگی ورزشی شهردار منطقه12 برپا شد تا در این خصوص برنامه ریزی گردد.

شهردار منطقه، برگزاری این نشست و تشکیل انجمن ورزشی را به مناسبت هفته جهانی همبستگی بین ادیان خاطرنشان کرد و گفت: مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال2010 میلادی، هفته نخست ماه فوریه را هفته جهانی همبستگی میان ادیان نام گذاری نموده است.

امیر یزدی با بیان اینکه گذر ادیان در خیابان سی تیر منطقه12 واقع شده است، ادامه داد: با توجه به قرار داشتن عبادتگاه های ادیان آسمانی از جمله مسیحی، زرتشتی و کلیمی در این خیابان، شهرداری منطقه فرصت را برای برنامه ریزی متناسب با این هفته جهانی مناسب دید و به همین علت نخستین جلسه انجمن ورزشی ادیان الهی با حضور نمایندگان این ادیان برگزار گردید.

سید امیرحسین ساداتی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه هم در این نشست خاطرنشان کرد: چهارراه ادیان به عنوان مکان منحصربه فرد تاریخی جهان در این منطقه واقع شده و این گذرگاه، طی سالیان متمادی محل تجمع و عبادتگاه ادیان مختلف آسمانی و پیروان آن بوده است. به همین علت شهرداری منطقه بر خود لازم می داند برای تحقق شعار ورزش برای همه در قلب طهران نسبت به خدمات رسانی و ایجاد همبستگی بین شهروندان این ادیان اقدام کند.

لازم به ذکر است؛ در این نشست مقرر شد با نگاه ویژه به مدارس و بهره مندی از حضور خانواده ها نسبت به برگزاری مسابقات، جشنواره های مختلف و برپایی تورهای گردشگری ورزشی در جلسه های آینده و ماهانه این انجمن ورزشی برنامه ریزی و اقدام گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تشکیل انجمن ورزشی ادیان الهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل انجمن ورزشی ادیان الهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید