توصیه یحیی به صادقی؛ به حاشیه ها توجه نکن؛ من قبولت دارم!

به گزارش وبلاگ یاسین، تهران (پانا) - سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان از خرید پرسروصدای خودش در جابجایی تابستانی تعریف و تمجید کرد.

توصیه یحیی به صادقی؛ به حاشیه ها توجه نکن؛ من قبولت دارم!

یحیی گل محمدی درباره شرایط سعید صادقی و اینکه به نظر می رسد فشار زیادی روی او است، عنوان نمود: ما تغییرات زیادی داشتیم و سعید صادقی هم یکی از آنها است. او تازه به تیم اضافه شده هرچند که در بازی قبل شرایط خیلی خوبی داشت. من آینده خوبی برای او در پرسپولیس می بینم و از نظر فنی و شخصیتی از او راضی هستم.

سعید صادقی فصل قبل در شرایطی عنوان برترین بازیساز لیگ را مال خود کرد که در پست وینگر چپ بازی می کرد. او پیروز شد در گل گهر 14 پاس گل برای همبازیانش ساخته و پرداخته کند و به شاه ماهی جابجایی تبدیل شد. او اگرچه توانایی بازی در پست بال راست را هم دارد و در پرسپولیس هم در این پست بازی می نماید اما این یک واقعیت است که کارآیی او در سمت چپ بیشتر است. از طرف دیگر مهدی ترابی بال چپ اصلی پرسپولیس در چند فصل اخیر بوده و با درخشش در این پست یکی از عوامل اصلی پیروزیت سرخ ها لقب گرفته است. به همین علت گزینه اول یحیی برای بال چپ، ترابی است. پستی که طی دو فصل اخیر ترابی را به عنوان یکی از برترین پاسورهای لیگ رسانده است.

اگرچه یحیی در دو بازی اخیر این اجازه را به ترابی و صادقی داده تا دائما جا عوض نموده و با جابجایی منطقه بازی خود به نوعی شیفت نمایند اما هنوز هماهنگی کامل بین آن ها ایجاد نشده است. سعید صادقی دوست دارد در سمت چپ خط میانی بازی کند و شنیدیم این موضوع را به همراه بعضی فشارهای موجود روی خودش به یحیی گل محمدی نیز انتقال داده اما جواب سرمربی پرسپولیس جالب بوده است: من تو را قبول دارم پس فقط روی تمرین و کار خودت تمرکز کن و به حاشیه ها توجهی نداشته باش!

منبع: خبرگزاری پانا

به "توصیه یحیی به صادقی؛ به حاشیه ها توجه نکن؛ من قبولت دارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه یحیی به صادقی؛ به حاشیه ها توجه نکن؛ من قبولت دارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید