جدال فولاد و کازرون در اصفهان، تاسیسات در اندیشه برد

به گزارش وبلاگ یاسین، هفته پنجم از پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان گرامیداشت شهدای زن ورزشکار روز آدینه هفته جاری با برگزاری سه ملاقات پیگیری خواهد شد. در این هفته تیم ارشیا شید طرقبه و شاندیز میزبان تیم تاسیسات دریایی تهران است. تیم تاسیسات با وجود آغاز خوب در هفته های نخست لیگ، با یک باخت و یک تساوی از شرایط ایده آل خود دوره شده و امیدوار است بتواند با شکست حریف قعر نشین خود در مشهد شرایط اش را در جدول بهبود بخشد.

جدال فولاد و کازرون در اصفهان، تاسیسات در اندیشه برد

در مهمترین ملاقات هفته، تیم مدعی فولاد اصفهان میزبان تیم رده دومی شهید شاملی کازرون خواهد بود. برنده این ملاقات به رده دوم رده دوم جدول را تصاحب خواهد نمود و از این نظر جدال این دو تیم برای کسب پیروزی دیدنی است. در آخرین ملاقات هفته تیم کیش ایر میزبان دیگر تیم اصفهانی لیگ، ذوب آهن خواهد بود. پیش از این ملاقات بین دو تیم اشتاد سازه مشهد و نفت و گاز گچساران در هفته پنجم زودتر برگزار شده بود که به سود تیم اشتاد سازه به خاتمه رسید.

برنامه بازیهای هفته پنجم لیگ برتر هندبال به این ترتیب است:

آدینه هشتم آذرماه ساعت 11:

* ارشیا شید طرقبه و شاندیز - تاسیسات دریایی تهران

* فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - شهید شاملی کازرون

* کیش ایر - ذوب آهن اصفهان

در جدول رده بندی تا خاتمه هفته چهارم تیمهای اشتاد سازه مشهد (یک بازی بیشتر) ،شهید شاملی کازرون و کیش ایر به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول رده بندی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جدال فولاد و کازرون در اصفهان، تاسیسات در اندیشه برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال فولاد و کازرون در اصفهان، تاسیسات در اندیشه برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید