خبرنگاران بعضی نمایندگان مجلس از وظایف و صندلی خود اطلاع دقیقی ندارند

به گزارش وبلاگ یاسین، تهران- خبرنگاران- نماینده مجلس دهم، بیشتر تحرکات چند ماه اخیر مجلس را با ذات کار نمایندگی مغایر دانست و گفت: بعضی نمایندگان گویا از وظایف و صندلی خود اطلاع دقیق و درستی ندارند که در این باره باید از سوی هیأت رییسه و کمیسیون های داخلی توجیه لازم انجام پذیرد تا به وظایف شرعی و قانونی خود عمل نمایند.

خبرنگاران بعضی نمایندگان مجلس از وظایف و صندلی خود اطلاع دقیقی ندارند

علی بختیار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی وبلاگ یاسین درباره اظهارات نماینده مردم قم علیه رییس جمهوری اظهار کرد: بیشتر تحرکاتی که در این چند ماه از قوه مقننه سراغ داریم تخریبی، انتخاباتی و حتی اجرایی است که با ذات کار نمایندگی منافات دارد. کسانی که باید در صف نخست وضع قوانین ضروری و ناظر بر اجرای آنها باشند، فضای جامعه را بیش از پیش ملتهب و هیجانی نموده اند که این به ضرر مردم و کشور خواهد بود.

رییس فراکسیون جوابگو در مجلس دهم اضافه کرد: شاید در جریان کامل قوانین تصویب شده در مجلس یازدهم برای برطرف مسائل معیشتی و مالی مردم نباشم که امیدوارم رسانه ها بیشتر به این موضوع بپردازند ولی چیزی را که می بینیم ایجاد تنش و جدال برای سرپوش گذاشتن بر کمبودها و نارسایی هایی است که قولش را به مردم داده بودند.

بختیار توضیح داد: بعضی نمایندگان گویا از وظایف و صندلی نمایندگی اطلاع دقیق و درستی ندارند که در این باره باید از سوی هیأت رییسه و کمیسیون های داخلی توجیه لازم انجام پذیرد تا به وظایف شرعی و قانونی خود عمل نمایند.

وی بیان داشت: فحاشی و تهدید رییس جمهوری در شأن نماینده مجلس نیست و هیچ دستاوردی چه در حال و چه در آینده نصیب کسی نخواهد کرد ولی کم ترین اثر آن راضی کردن دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب خواهد بود. مردم با دقت تمام این رفتارها را رصد می نمایند و قطعاً به چنین رویکرد و تفکری در هر انتخابی پاسخ منفی خواهند داد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس دهم گفت: مجلس انقلابی یعنی یاری به همنوع و برطرف مسائل مردم نه ایجاد التهاب بیشتر در جامعه.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بعضی نمایندگان مجلس از وظایف و صندلی خود اطلاع دقیقی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بعضی نمایندگان مجلس از وظایف و صندلی خود اطلاع دقیقی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید