خبرنگاران کرونا موقتی است

به گزارش وبلاگ یاسین، تهران- خبرنگاران- رییس فدراسیون بین المللی ورزش دانشگاهی گفت: در حال حاضر امکان ورزش کردن در سراسر دنیا به شکل معمول برای مردم میسر نیست، اما این شرایط موقتی و دائمی نیست.

خبرنگاران کرونا موقتی است

اولگ ماتیتسین وزیر ورزش روسیه در پیامی به مناسبت دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی ایران، نوشته است :علم، پاسخ مشکل پاندمی را فراهم نموده و ورزش یکی از اصلاع برطرف این مشکل است.

وی اوامه داد: امروز خانواده ها در خانه هایشان قرنطینه شده اند. دانشجویان شرایط لذت بردن از امکانات محیط دانشگاه را ندارند.

ماتیتسین همچنین گفت: این شرایط پاندمیک ما را به فکر پیرامون پیداکردن راه چاره برای چطور سرکار رفتن وادار نموده و مارا به سمت استفاده از تکنولوژی های دیجیتال سوق داده است.

رییس فدراسیون جهانی ورزش های دانشگاهی گفت: آنچه امروز به آن احتیاج داریم تلفیق بینش آکادمیک و راه چاره های کاربردی و عملیاتی است.

به گفته وی، محققین و مسئولین اجرایی دست به دست هم داده اند تا به ما یاری نمایند که جامعه ای فعال را به نمایش بگذاریم که ورزش در آن نقشی مهم ایفا می نماید.

رییس فدراسیون جهانی ورزش های دانشگاهی در سرانجام گفت: به همین خاطر است که من از اینکه محققان و مسئولان اجرایی خانواده ورزش به واسطه این همایش دور هم جمع شده اند، خوشحالم و امیدوارم ایده ها و برنامه هایتان را با ما به اشتراک بگذارید.

به گزارش وبلاگ یاسین ، دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی ایران به همت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم به صورت مجازی از 19 تا 22 آبان ماه برگزار گردید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کرونا موقتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا موقتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید