دیپلمات روس: آمریکا به دنبال باج خواهی از ایران است

به گزارش وبلاگ یاسین، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین با اشاره به سخنان روز گذشته نماینده آمریکا در امور ایران گفت که گزینه هایی که وی در برابر ایران مطرح نموده، باج خواهی است.

دیپلمات روس: آمریکا به دنبال باج خواهی از ایران است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ یاسین، میخائیل اولیانوف کننده روسیه در سازمان های بین المللی در وین روز آدینه گفت که به نظر می رسد باج خواهی مناسب ترین لغت برای گزینه هایی است که آمریکا در برابر ایران مطرح نموده است.

وی که در پیامی توئیتری این موضوع را مطرح می کرد، اضافه نمود: این گزینه ها هیچ ارتباطی با دیپلماسی ندارند.

برایان هوک رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا روز گذشته در کنفرانس خبری مدعی شد: به دلیل فشارهای ما، سران ایران باید تصمیم بگیرند، یا مذاکره کنند یا فروپاشی مالی را مدیریت کنند... ایالات متحده به استراتژی پیروز فشار حداکثری مالی و انزوای دیپلماتیک [علیه ایران] ادامه می دهد.

روز گذشته بود که مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا از لغو تمدید معافیت های مربوط به فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران اطلاع داد. (جزئیات بیشتر)

وی در حساب توییتری خود نوشت: امروز، من به معافیت های تحریمی مربوط به پروژه های برجامی در ایران خاتمه می دهم که ظرف 60 روز اجرایی می شوند. با تشدید [فعالیت های] هسته ای ایران تعیین است که این همکاری ها باید خاتمه یابند. کوشش های بیشتر برای زیاده خواهی هسته ای تنها منجر به فشار بیشتر بر رژیم می شوند.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "دیپلمات روس: آمریکا به دنبال باج خواهی از ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیپلمات روس: آمریکا به دنبال باج خواهی از ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید