شرکت هواپیمایی باید قیمت را بر اساس تعرفه روی بلیت درج کند

به گزارش وبلاگ یاسین، ایسنا/ براساس سخنان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی باید قیمت را بر اساس تعرفه روی بلیت درج کند.

شرکت هواپیمایی باید قیمت را بر اساس تعرفه روی بلیت درج کند

محمد محمدی بخش اظهار کرد: برای شرکت هواپیمایی الزامی است که قیمت را بر اساس تعرفه ها درج کند، چون ارزش افزوده و سایر پرداختی ها متناسب با آن محاسبه می شود و آن یک دریافت قانونی است و باید عدد و رقمش تعیین باشد و متناسب آن هم حقوق دولت باید پرداخت شود، در نتیجه درج قیمت الزامی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ما این موضوع را کنترل می کنیم و نظارت دقیقی روی این حوزه خواهد بود. البته پایش های میدانی که انجام شده، نشان داده که تعداد زیادی از مردم به جهت افزایش درخواست ها و کمبود بلیت از نحوه دریافت بلیت ناراضی بودند که این کمبودها به دلیل عرضه و تقاضا است.

محمدی بخش همچنین بیان نمود: طی چند روز اخیر به دلیل افزایش درخواست و نرخ بلیت هواپیما با تخلفاتی روبرو شدیم که بخشی از تخلفات را سازمان هواپیمایی به عنوان نهاد حاکمیتی بررسی کرد. به تخلفات شرکت های هواپیمایی به عنوان متولیان اصلی، آژانس ها و سایت های فروش و تنوعی که در عرضه داشتند، رسیدگی شد و با آنها که از تذکر، ابلاغ یا حالت تعلیق فراتر رفته بودند، ضمن اعلام جرم، برخورد شد که این برخورد با متخلفین این حوزه تا حصول نتیجه نهایی ادامه دارد.

در حال حاضر، مهمترین دغدغه سازمان هواپیمایی تخلفات سایت های غیرمجاز فروش بلیت هواپیما است و به این سایت ها اعلام جرم کرده ایم و انتظار داریم به این تخلفات رسیدگی شود.

منبع: همگردی

به "شرکت هواپیمایی باید قیمت را بر اساس تعرفه روی بلیت درج کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت هواپیمایی باید قیمت را بر اساس تعرفه روی بلیت درج کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید