عادت به گلزنی های بازیکن استقلال در روز دوندگی بالای شاگردان مجیدی

به گزارش وبلاگ یاسین، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از دوندگی شاگردان فرهاد مجیدی در ملاقات با پدیده مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر تمجید کرد.

عادت به گلزنی های بازیکن استقلال در روز دوندگی بالای شاگردان مجیدی

بهتاش فریبا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ یاسین، درباره رجحان 3 بر صفر استقلال مقابل پدیده مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازیکنان استقلال در نیمه اول، به آن چیزی که می خواستند، رسیدند. آنها نیمه دوم را اداره و سه چهار موقعیت دیگر هم خلق کردند و می توانستند به گل های بعدی برسند. خوشبختانه روی ارسال ها توانستیم گل بزنیم، چون در بحث سرزنی جزو برترین تیم ها هستیم، هم در خط حمله و هم دفاع، بازیکنان سرزن خوبی داریم. چیزی که بیشتر به چشم من آمد، قدرت دوندگی بازیکنان بود، باید خسته نباشید جانانه ای به نوشاد بهزادی (مربی بدنساز) گفت که بازیکنان را به لحاظ بدنی آماده نموده است.

وی اضافه نمود: بازیکنان در خطوط مختلف دوندگی داشتند، به خصوص خط هافبک که قدرت دوندگی مهدی مهدی پور و زبیر نیک نفس زیاد بود. نکته بعدی این است که باید کم کم به گلزنی های جعفر سلمانی عادت کنیم. او باهوش بازی می نماید و در جایی که باید باشد، حضور دارد و گل های خوبی هم می زند. امیدوارم وریا غفوری از هفته آینده برسد، چون می تواند هم به جهت مدیریت زمین و نفوذ از جناح راست به تیم یاری کند.

پیشکسوت استقلال اظهار داشت: در پنج هفته ای که پشت سرهم نتیجه ای جز تساوی نمی گرفتیم، گفتم برای تیم های دیگر بازی می کردیم ولی از ملاقات با پیکان برای خودمان بازی می کنیم. گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک مساوی کردند و سپاهان هم برابر پیکان مغلوب شد تا استقلال در صدر جدول قرار بگیرد. امیدوارم این فرایند ادامه داشته باشد. شاید بگوییم خیلی زود است درباره مدعیان قهرمانی حرف بزنیم چون لیگ برتر به تازگی هفته یازدهم را سپری نموده است، ولی استقلال همواره جزو مدعیان بوده است. می دانیم امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم سخت است و اگر استقلال بتواند امتیازهای 4 بازی آخر نیم فصل را بگیرد، پشتوانه خوبی برای نیم فصل دوم خواهد داشت.

فریبا در مورد گلزنی رودی ژستد برای استقلال گفت: گفته بودم ژستد گل بزند فشار از روی او برداشته می گردد، خوشبختانه این رخ داد، امیدوارم گلزنی های ژستد تداوم داشته باشد، آرمان رمضانی هم تأثیرگذاری زیادی داشت.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عادت به گلزنی های بازیکن استقلال در روز دوندگی بالای شاگردان مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عادت به گلزنی های بازیکن استقلال در روز دوندگی بالای شاگردان مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید