فرمانده نیروهای آمریکایی در اروپا خود را قرنطینه کرد

به گزارش وبلاگ یاسین، ارتش آمریکا اظهار داشت فرمانده نیرو های آمریکایی در اروپا و شمار دیگری از کارمندان به دلیل تماس با بعضی افراد مبتلا به ویروس کرونا در این اواخر ممکن است به این بیماری شده باشند.

فرمانده نیروهای آمریکایی در اروپا خود را قرنطینه کرد

به گزارش به نقل از رویترز، وزارت ارتش آمریکا با صدور بیانیه ای گفت محتمل است ژنرال کریستوفر کاولی، فرمانده نیرو های آمریکایی در اروپا و شمار دیگری از کارمندان به ویروس کرونا به دلیل تماس با بعضی افراد مبتلا در این اواخر مبتلا شده باشند.

ارتش آمریکا گفت این فرمانده و شمار دیگری از کارمندان به دلیل تماس با بعضی افراد مبتلا در کنفرانسی که اخیرا شرکت داشته اند در معرض ویروس کرونا قرار گرفته و آن ها نیز به ایم ویروس مبتلا شده باشند.

در این بیانیه ضمن اعلام این که این مقام ارتش آمریکا به همراه تعدادی دیگر از اعضای ارتش خود را در قرنطینه قرار داده اند، آمده است ژنرال کافولی شرایط خود را زیر نظر دارد و در حال حاضر از راه دور کار می نماید.

: ممنوع شدن جابجایی نظامیان آمریکایی در پایگاه های ایتالیا و کره جنوبی

رایان مک کارتی، وزیر ارتش آمریکا نیز در این باره خاطر نشان ساخت که در استناد به پروتکل های پیشنهادی، فرمانده نیرو های این کشور در آمریکا و دیگران که احتمال ابتلای آن ها به ویروس کرونا وجود دارد، در قرنطینه اختیاری قرار گرفته و از راه دور به وظایف و مسئولیت های خود عمل می نمایند.

این در حالی است که روز دوشنبه 83 نفر دیگر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شدند تا شمار مبتلایان به این ویروس در آمریکا به 624 نفر برسند.

ویروس کرونا نخستین بار در اواخر دسامبر در شهر ووهان چین دیده شد و علی رغم تمهیدات دولت این کشور به سرعت در سراسر دنیا گسترش یافت. شمار کشور های درگیر شیوع ویروس کرونا به بیش از 95 کشور رسیده است. تعداد مبتلایان به این ویروس تا به امروز بیش از 105 هزار مورد و مرگ و میر ناشی از آن به بیش از 3 هزار و 600 مورد بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فرمانده نیروهای آمریکایی در اروپا خود را قرنطینه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده نیروهای آمریکایی در اروپا خود را قرنطینه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید