هشدار مدیر پرسپولیس قبل از دربی، تنش هایی در راه است!

به گزارش وبلاگ یاسین، افشین پیروانی با اشاره به ملاقات روز شنبه استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، گفت: برد در دربی برای ما مهم است همانطور که برای آنها (استقلال) مهم است. تمام تلاشمان را برای پیروزی به کار می بریم.

هشدار مدیر پرسپولیس قبل از دربی، تنش هایی در راه است!

مدیر پرسپولیس درباره شرایط مصدومان این تیم اظهار داشت: یکی دو مصدوم داریم. 24 ساعت تا بازی فرصت به جای مانده است. اجازه بدهید ببینم می گردد. هرکسی نرسد جایگزین های خوبی داریم که کوشش می نمایند برترین عملکرد را داشته باشند.

پیروانی در شرح غیبت یحی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری تاکید نمود: وبلاگ یاسین دلگیر نباشند. گل محمدی 48 ساعت مریض بوده و زیر سرم رفته است. گل محمدی سرما خورده است. او دو بار تست داده ولی خدا را شکر کرونا ندارد. او تمام کوششش را می نماید که به بازی فردا برسد چون یکی از ارکان اصلی تیم است.

مدیر تیم پرسپولیس تاکید نمود: باور کنید گل محمدی مریض بوده است. همین که مطهری به نشست خبری آمده، نشان می دهد به جامعه احترام گذاشته است.

پیروانی که با برنامه ورزش و مردم مصاحبه می کرد، بعلاوه در مورد احتمال تکرار اتفاقات بازی پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان و جنگ تبلیغات محیطی اظهار کرد: امروز در جلسه هماهنگی پیش از بازی با استقلال گفتم اتفاقی رخ ندهد که مثل نفت مسجد سلیمان تیم را زود به سمت استادیوم حرکت بدهیم و بازیکنان گرم نمایند و آن اتفاقات تکرار گردد. رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان پدر و بزرگتر به این مسئله ورود کند.

وی ادامه داد: الان سازمان لیگ می گوید مجری تبلیغات من هستم. نماینده -باشگاه استقلال- می گوید نشست خبری را خودمان می گذاریم و گفتند فردا هم خودمان مجری هستیم. تنش هایی پیش رو است. خواهش می کنم رئیس فدراسیون ورود کند و تصمیمی بگیرد.

مدیر تیم پرسپولیس بعلاوه در مورد برگزاری نشست خبری فرهاد مجیدی در هتل گفت: قانون می گوید میزبان همراه با هیات فوتبال نشست خبری را برگزار کند ولی آیا امروز این رخ داده که حریف ما خودش نشست خبری برگزار می نماید؟ فردا برای ما تنش و حاشیه نگردد؟ الان طرفداران ما هم توقع دارند و می گویند چرا این اجازه به تیم حریف داده شده است ولی شما این کار را نمی کنید. اتفاقات یکی دو هفته اخیر اصلا قشنگ نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هشدار مدیر پرسپولیس قبل از دربی، تنش هایی در راه است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مدیر پرسپولیس قبل از دربی، تنش هایی در راه است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید