پپسی اولین کامیون های الکتریکی تسلا را خریداری می نماید

به گزارش وبلاگ یاسین، ایلان ماسک، رئیس شرکت خودروسازی برقی در توییتی نوشت تسلا فراوری کامیون های تجاری الکتریکی را شروع می نماید و پپسی اولین تحویل را در یک دسامبر دریافت خواهد نمود.

پپسی اولین کامیون های الکتریکی تسلا را خریداری می نماید

به گزارش وبلاگ یاسین، ماسک در توئیتی دیگر تکرار کرد که این وسیله نقلیه 805 کیلومتر برد دارد. هنوز معین نیست که سازنده خودرو های برقی میخواهد چند کامیون فراوری کند.

انتظار می رود این کامیون 180 هزار دلار آمریکا قیمت داشته باشد، اگرچه طبق برنامه یارانه آمریکا، واجد شرایط معافیت مالیاتی تا 40 هزار دلار است. در سال 2017، پپسی 100 کامیون برقی Semi تسلا را رزرو کرد، زیرا در پی کاهش هزینه سوخت و آلایندگی ناوگان بود.

بر اساس گزارش رویترز، رامون لاگوارتا، مدیرعامل شرکت پپسی در مصاحبه ای با سی ان بی سی سال گذشته، گفته بود که حمل ونقل 10 درصد از انتشار گاز های این شرکت را تشکیل می دهد.

پپسی، این شرکت فراوریکننده نوشابه و سایر محصولات، پیش از این اعلام نمود که میخواهد از این کامیون ها برای ارسال خوراکی ها و نوشیدنی ها بین مراکز فراوری و توزیع و بعلاوه به خرده فروشان استفاده کند. البته پپسی بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

منبع: فرارو

به "پپسی اولین کامیون های الکتریکی تسلا را خریداری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پپسی اولین کامیون های الکتریکی تسلا را خریداری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید