خودرو

عکس، تصادف مرگبار و عجیب در بزرگراه آزادگان تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف یک دستگاه پرشیا در بزرگراه آزادگان اطلاع داد و گفت: در این سانحه رانندگی یک مرد جوان جان باخت.

26 فروردین 1402

یک نماینده به میرسلیم: شما را به مناظره دعوت می کنم، مقابل شما می ایستم، حتی به قیمت آبرویم

جلال رشیدى کوچى، نماینده مرودشت در پاسخ به توئیت مصطفی میرسلیم که از واردانت خودرو های کارکرده سواری انتقاد کرده بود نوشت: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا...

11 فروردین 1402

برندگان خوش شانس طرح فروش فوق العاده ایران خودرو تعیین شدند ، مهلت سه روزه برای واریز وجه خودرو

در طرح فروش فوق العاده 4 محصول ایران خودرو بیش از 2 میلیون نفر در مرحله پیش ثبت نام شرکت کردند که در این طرح در مجموع 10 هزار و 300 نفر به عنوان برنده انتخاب شدند.

22 اسفند 1401

خانه پزشک ناصرالدین شاه در تهران؛ خانه موتمن الاطبا کجاست؟

خانه موتمن الاطبا، خانه ای زیبا و خاطره انگیز با معماری منحصربه فرد است که از اواخر دوره قاجار در میان محله عیان نشین عودلاجان به جای مانده است و در بسیاری از فیلم های سینمایی آن را دیده اید.

8 اسفند 1401

این سبزی درمان قند خون و 99 درد است!

بر اساس آموزه های طب سنتی این نوع سبزی بسیار پرخاصیت است و در روزگار نه چندان دور جایگاه ویژه ای در سفره غذایی مردم کشورمان داشته است؛ در روایتی از پیامبر اکرم(ص) مصرف این سبزی درمان 99 درد دانسته شده است.

18 بهمن 1401

ارتقاهای شخصی ال جی با ThinQ UP تأیید UL را دریافت می نمایند

اطمینان پذیری از فرایند ارتقاء نرم افزار برای لوازم خانگی ThinQ UP ال جی به وسیله شرکت معتبر علمی ایمنی جهانی تایید شد.

4 بهمن 1401

سفر به آلاچاتی، شهری زیبا و قدیمی در قلب ازمیر

بی شک کشور ترکیه و شهرهای مختلف آن نظیر استانبول، آنتالیا، ازمیر، مارماریس، بدروم و حتی آنکارا از معروفیتی دنیای در زمینه های توریستی و گردشگری برخوردار هستند و تقریبا همه افراد دنیا می دانند که می توانند با انتخاب هر کدام از این شهرها، تعطیلات رویایی...

19 دی 1401

ملی پوشان حواله خودرو را پس دادند؟

در حالی که شایعه شده ملی پوشان می خواهند حواله های اهدایی را پس بدهند، بسیاری از آن ها این مساله را تایید نمی کنند. گفته می شود مالیاتی که آن ها باید بپردازند زیاد است و به همین دلیل عده ای می خواهند حواله ها را پس بدهند، اما چند ملی پوش این مساله را تکذیب...

20 آذر 1401

راهنمای سفر به نپال

سفر به نپالنپال، کشوری در همسایگی کشورهای چین و هند و شهر کاتماندو مرکز آن است. این کشور کوهستانی بر روی رشته کوه های هیمالیا واقع شده است و در شمال آن هشت قله از 14 قله بلند دنیا واقع شده است که یکی از آن ها بلندترین قله دنیا؛ یعنی قله اورست است. در سفر به...

18 آذر 1401

تصاویر ، تیگو 8 یا سانتافه؛ کدام ماشین بهتری است؟

گجت نیوز نوشت: یکی از خودروسازان محبوب چینی در بازار ایران، چری است که پیروز شده با نمایندگی مدیران خودرو، اغلب محصولات کراس اوور و بعضا سدانش را به فروش برساند. جدیدترین و البته پرمدعاترین محصول چری، فونیکس تیگو 8 پرو است که داعیه رقابت با محصولات قدیمی...

23 آبان 1401

تصاویر ، رقابت داغ تویوتا و هیوندای، ماشین های جذابی که شانس بالای برای ورود به ایران دارند

با توجه به خبرهایی که از واردات خودرو شنیده می گردد، می توان پیش بینی کرد که در چند ماه آینده رقابت هایی در بازار خودروهای خارجی ایران شکل بگیرد.

12 آبان 1401

پپسی اولین کامیون های الکتریکی تسلا را خریداری می نماید

ایلان ماسک، رئیس شرکت خودروسازی برقی در توییتی نوشت تسلا فراوری کامیون های تجاری الکتریکی را شروع می نماید و پپسی اولین تحویل را در یک دسامبر دریافت خواهد نمود.

15 مهر 1401

جدیدترین قیمت خودروهای ایرانی و خارجی در بازار ، دنا 404 میلیون تومان شد

قیمت بعضی از خودروها، امروز شنبه در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روزهای گذشته با تغییراتی همراه است.

10 مهر 1401

دانشمندان سلول های مصنوعی زنده مونتاژ کردند، با استفاده از قطعات باکتری ها

جالب نیست که شما قطعاتی از خودروهای مختلف را بردارید و آنها را روی یک شاسی نو سر هم کنید و دست آخر بتوانید موتورش را روشن کنید و با آن راه بروید؟ این کاری است که دانشمندان البته به تازگی با مهارت انجام داده اند و سلول های مصنوعی زنده ساخته اند.

31 شهریور 1401

تصاویر ، چهره عجیب و ترسناک یک زن سوژه داغ فضای مجازی شد

تصویر زنی ترسناک به نام لوب/ Loab که با هوش مصنوعی ساخته شده است، به سوژه داغ کاربران شبکه اجتماعی توییتر تبدیل شده است.

21 شهریور 1401

عکس ، انقلاب بی ام دبلیو و تویوتا با این موتور هیدروژنی !

زومیت نوشت: بی ام دبلیو گفت که فراوری سلول سوختی برای بی ام و iX5 هیدروژنی در مرکز تخصصی هیدروژن خود در مونیخ شروع شده است.

20 شهریور 1401

2میلیون نفر از جمعیت 14میلیونی تهران اتباع هستند، در پاکدشت بیکار نداریم

استاندار تهران گفت: 2میلیون نفر از جمعیت تهران اتباع هستند و بر اساس آخرین سرشماری برای 776467 نفر اتباع نو کد شناسایی صادر شده است.

3 شهریور 1401

برنامه ریزی برای لذت بردن از سفر به دوبی در تعطیلات

برنامه ریزی برای سفر به دوبی احتیاج به کمکی تحقیق دارد تا متوجه شوید در فصلی که تصمیم به سفر دارید چه برنامه هایی در آنجا ارائه می گردد. با این که دوبی تمام سال یک مقصد گردشگری عالی به شمار می رود اما بهتر است در ماه های خنک تر سال به آنجا سفر کنید. در این...

20 مرداد 1401

اقامتگاه بوم گردی خشت آباد یزد

یزد یکی از زیباترین شهرهای سنتی و تاریخی ایران است که همه ساله میزبان هزاران هزار توریست از سراسر جهان می گردد. در این شهر بافت سنتی به خوبی حفظ شده است و حتی با قدم زدن در بین کوچه و پس کوچه های آن، جذب تماشای ابنیه تاریخی خواهید شد. با این وجود در یزد خبری...

14 مرداد 1401

آخرین شرایط امدادونجات سیل در 17 استان، آماده باش مدیریت تهران

در هفته گذشته شاهد وقوع سیل در بسیاری از شهر های ایران بودیم. شدیدترین آن ها وقوع سیل در استهبان فارس در اول مرداد بود که در این حادثه 22 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

10 مرداد 1401
تعداد: (99)