کشتی آزاد قهرمانی آسیا، یک طلا و 3 برنز در انتظار ایران

به گزارش وبلاگ یاسین، نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران راهی دیدار نهایی کشتی آزاد قهرمانی آسیا شد و اطری، نصیری و تیموری نیز برای مدال برنز به روی تشک خواهند رفت.

کشتی آزاد قهرمانی آسیا، یک طلا و 3 برنز در انتظار ایران

به گزارش وبلاگ یاسین، در ادامه رقابت های 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا 2017 که در دهلی پایتخت هند در حال برگزاری است،حسین شهبازی ملی پوش وزن 97 کیلوگرم با شکست رقبا راهی دیدار فینال شد. همچنین رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم، میثم نصیری در وزن 65 کیلوگرم و بهمن تیموری در وزن 74 کیلوگرم به دیدار رده بندی رفتند تا برای کسب مدال برنز کشتی بگیرند.

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور اول به مصاف شاوتاکوف از ازبکستان رفت و در انتها با نتیجه هشت بر شش به پیروزی رسید اما در ادامه مقابل یوکی تاکاهاشی از ژاپن پنج بر دو باخت اما با توجه به صعود حریفش به دیدار نهایی، اطری به گروه بازنده ها رفت تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند. وی ابتدا در این گروه نویسون پینای از تایلند را با نتیجه 6 بر صفر و ضربه فنی شکست داد تا عصر امروز در دیدار رده بندی به مصاف کیم سانگ گون از کره جنوبی برود.در این وزن یوکی تاکاهاشی از ژاپن و زانابازار زاندانبود از مغولستان به دیدار فینال رسیدند.

در وزن 65 کیلوگرم میثم نصیری آزادکار المپیکی ایران در دور اول به مصاف میرژان آشیروف از قزاقستان رفت و در انتها با حساب هشت بر پنج مقابل صاحب برتری شد. نصیری در مرحله یک چهارم نهایی مقابل با جرانگ از هند 7 بر 5 باخت و به مرحله شانس مجدد رفت. وی در این مرحله برابر حسنوف از ازبکستان 8 بر 3 پیروز شد و به رده بندی رفت.نصیری برای رسیدن به مدال برنز کوک گوانگ کیم از کره شمالی را پیش رو دارد.در این وزن لی سئونگ چول از کره شمالی و باجرانگ از هند در دیدار فینال حضور دارند.

در وزن 74 کیلوگرم بهمن تیموری در دور اول با نتیجه 5 بر 5 مقابل مسلم اولایف از قرقیزستان باخت اما با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، تیموری راهی گروه بازنده ها شد.وی در این گروه بیونگ مین گانگ از کره جنوبی را با نتیجه 12 بر 2 شکست داد و به دیدار رده بندی رفت تا عصر امروز(شنبه) برای کسب مدال برنز با سوباسا آسایی از ژاپن کشتی بگیرد.بکزاد عبدالرحمن اف از ازبکستان و مسلم اولایف از قرقیزستان فینالیست های این وزن هستند.

در وزن 97 کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف مینوون سه او از کره جنوبی رفت و 10 بر صفر پیروز شد. وی در مرحله نیمه نهایی نیز نااویا آکاگوما از ژاپن را با نتیجه 6 بر 2شکست داد و راهی دیدار فینال شد.شهبازی برای رسیدن به مدال طلا ماگومد ابراگیموف ازبک و دارنده مدال برنز المپیک ریو را پیش رو دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کشتی آزاد قهرمانی آسیا، یک طلا و 3 برنز در انتظار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد قهرمانی آسیا، یک طلا و 3 برنز در انتظار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید