مصالح ساختمانی

راه و چاه گشت وگذار در روستای کنگ

حالا که به فصل بهار نزدیک می شویم و پای ثابت یکی از سفرهایمان سفر به مشهد الرضا (ع) است، بد نیست به روستا کنگ هم سری بزنید که تا مشهد مقدس تنها 28 کیلومتر فاصله دارد. با ما همراه شوید تا راه و چاه رسیدن، گشتن و ماندن در کنگ را به شما نشان دهیم.

17 اسفند 1402

به زودی بخش موزه اسناد کارخانه سیمان ری به منظور فیلمبرداری تخلیه می گردد

خبرگزاری مهر/ براساس اخبار بدست آمده، به زودی بخش موزه اسناد کارخانه سیمان ری به منظور فیلمبرداری تخلیه می گردد.

26 مهر 1402

عکس ، مردی که اتفاقی سنگی با ارزش تر از طلا را به خانه آورد!

در سال 2015، دیوید هول در پارک منطقه ای ماریبورو در نزدیکی ملبورن استرالیا در حال جستجو بود.

4 آذر 1401

افزایش عجیب قیمت یونولیت در 15 روز گذشته

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن گفت: قیمت هر متر مربع یونولیت 110 هزار تومان بود که در 15 روز گذشته به 400 هزار تومان افزایش یافته است.

28 آبان 1401

آیا مسکن تهران از جهش ملکی عبور نموده است

تهران (پانا) - نمایشگر زمستانی قیمت مسکن 7 کلان شهر عبور بازار ملک از فاز جهش را تایید می نماید. آنالیز سطح نو (بهمن) قیمت فایل های فروش آپارتمان در 7 کلان شهر و مقایسه آن با تهران تعیین می نماید، بعد از آنکه فاصله از دست رفته بین این منطقه ها با تهران در نیمه...

9 خرداد 1401

بازنگری قوانین استخراج رمزارز باید در جهت تسهیل این صنعت باشد

بتازگی رئیس جمهوری اعلام کرده است مقررات استخراج رمزارزها نیاز به بازنگری دارد. در این راستا روزنامه ایران به سراغ کارشناسان حوزه استخراج رمزارز رفته است تا نظر آنها را در خصوص این بازنگری جویا شود.

18 آبان 1400

اندج ،روستایی با جاذبه های شگفت انگیز در دل طبیعت الموت

روستای هدف گردشگری اندج واقع در منطقه الموت شرقی با داشتن جاذبه های منحصر به فرد و مناظر بدیع چون صخره های شگفت انگیز و دره اندج رود یکی از بهترین تفرجگاه های مردم محلی و گردشگرانی است که برای بازدید از الموت به ویژه قلعه حسن صباح در چند کیلومتری آن، به...

16 اسفند 1399

صادقی فر: 62 هزار زن سرپرست خانوار در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سمنان گفت: 62هزار و 589 از ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در کشور را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

27 بهمن 1399

بانک اطلاعاتی استارت آپ های ICT ایجاد شد

بانک اطلاعاتی استارت آپ های ICT با جمع آوری اطلاعات مربوط به بیش از یک هزار و 200 کسب و کار پیروز نوپا با حمایت ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی ایجاد شد.

19 تیر 1399