ابلاغ 2 ردیف تسهیلاتی برای کشاورزی خراسان جنوبی

به گزارش وبلاگ یاسین، مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از ابلاغ دو ردیف تسهیلاتی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در سال جاری اطلاع داد.

ابلاغ 2 ردیف تسهیلاتی برای کشاورزی خراسان جنوبی

رحیمی گفت: با عنایت به ابلاغ دو ردیف تسهیلات ریالی سرمایه ای آب و کشاورزی و سرمایه ای صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال 1401 در منطقه ها کمتربرخوردار و با عاملیت بانک کشاورزی، متقاضیان سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان می توانند برای بهره مندی از این تسهیلات با ثبت نام در سامانه سیتا و پس از آنالیز و تایید طرح به وسیله مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و سازمان به بانک کشاورزی مراجعه نمایند.

او اضافه نمود: نرخ سود تسهیلات آب و کشاورزی برای طرح های گلخانه، پرورش ماهی در قفس و خدمات مکانیزه کشاورزی 5.12 درصد و برای سایر طرح های مجاز نظیر اجرای روش های نوین آبیاری، تامین، تصفیه و انتقال آب، طرح های نو و توسعه ای واحد های دامپروری، پرورش ماهیان گرم آبی و سرد آبی 14 درصد و برای تسهیلات صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی 15 درصد است.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: دوران تامین اقتصادی طرح شامل دوران مشارکت و تنفس حداکثر دو سال و مدت بازپرداخت تسهیلات نیز پنج سال (حداکثر 84 ماه) می باشد. با توجه به شناور بودن تسهیلات مذکور در منطقه ها کمتربرخوردار کشور، ضروری است متقاضیان مراحل ثبت نام در سامانه سیتا و پیگیری پرونده تسهیلاتی در بانک عامل را تسریع نمایند.

وبلاگ یاسین خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ابلاغ 2 ردیف تسهیلاتی برای کشاورزی خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ 2 ردیف تسهیلاتی برای کشاورزی خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید