خاموشی ها در مرکز کاهش یافت

به گزارش وبلاگ یاسین، تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت با اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش قابلیت اطمینان شبکه توزیع برق مرکز، حوادث و اتفاقات شبکه برق شهر تهران نسبت به سال گذشته بیش از 10 درصد کاهش پیدا نموده است.

خاموشی ها در مرکز کاهش یافت

به گزارش ایسنا، کامبیز ناظریان اجرای طرح های اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق را از مهم ترین برنامه های در دست اقدام در حوزه برق مرکز دانست و اضافه کرد: با کوشش های صورت گرفته، شبکه برق تهران بزرگ در پایداری مناسبی قرار گرفته است و حوادث سطح شبکه شهر تهران طی 9 ماه سپری شده از سال 1400 نشان دهنده آن است که قطع برق ناشی از حوادث در این مدت در سطح شبکه فشار ضعیف نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 11 درصد کاهش پیدا نموده است.

به گفته وی، شهر تهران دارای بیش از 12 هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی معادل 23 درصد از شبکه فشار ضعیف زمینی کل کشور و حدود 6 1500 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی است که این طول گسترده از شبکه در کنار بیش از 7500 کیلومتر شبکه فشار میانه به صورت روزانه در حال رصد، توسعه، اصلاح و بهسازی است.

مدیر عامل شرکت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اضافه کرد: به منظور توسعه پایداری شبکه و کاهش تلفات، کل شبکه فشار ضعیف هوایی مرکز با کابل های خودنگهدار آلومینیومی جایگزین شده است که این اقدام، تاثیر قابل ملاحظه ای در کاهش حوادث شبکه داشته است.

ناظریان از شهروندان تهرانی درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه سوءاستفاده از شبکه توزیع برق مرکز یا سرقت و وارد کردن آسیب به تجهیزات شبکه، مراتب را به صورت شبانه روزی به شماره تلفن 121 اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "خاموشی ها در مرکز کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاموشی ها در مرکز کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید