ناهماهنگی در دوچرخه سواری بانوان، حضور بدون دعوت در اردو!

به گزارش وبلاگ یاسین، دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت دختران رکابزن به این علت هزینه های تمرین در بوشهر را خودشان پرداخت کرده اند که اصلا به این مرحله از اردو دعوت نشده بودند.

ناهماهنگی در دوچرخه سواری بانوان، حضور بدون دعوت در اردو!

به گزارش وبلاگ یاسین، تیم ملی دوچرخه سواری مردان ایران برای آماده شدن جهت حضور در مسابقات جاده قهرمانی آسیا اردویی را در بوشهر داشتند. در این اردو خبری از حضور بانوان نبود که عنوان شد قرار نیست در این مرحله بانوان حضور داشته باشند اما بعد خبر رسید تعدادی از بانوان رکابزن در اردوی بوشهر بوده اند و تمام هزینه ها را نیز خودشان پرداخت کرده اند.

با بررسی بیشتر معین شد سمیه یزدانی دارنده مدال برنز آسیا همراه تیم مردان در تمرینات دیده شده است و همین مسئله باعث شده چهار نفر دیگر از بانوان (سولماز کربلایی، پریسا مجنونی، غزاله درخشان و نرگس عبدی) نیز خواستار حضور در اردوی بوشهر باشند، فدراسیون هم اعلام کرده می توانند در اردوی بوشهر باشند اما با هزینه شخصی.

محسن سلگی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در گفتگو با وبلاگ یاسین درباره ناهماهنگی که در تمرینات تیم بانوان وجود دارد و اینکه هزینه های اردوی بوشهر با خود آنها بوده است، بیان نمود: اردوی بوشهر برای بانوان نبود و مربی تیم ملی از ابتدا گفت اردو برای مردان است تا تمرینات تایم تریل تیمی را انجام دهند. بانوان از اردوی بعدی دعوت می شوند. در این میان چند نفر خودشان خواستند به بوشهر بیایند و تمرین کنند و اگر این اردو برای بانوان هم بود، هزینه های آنها را هم پرداخت می کردیم.

سلگی در پاسخ به این پرسش که اگر این اردو برای بانوان نبوده است، چرا سمیه یزدانی همراه تیم مردان تمرین می کرده است که همین مسئله باعث شود بقیه دختران هم بخواهند به اردوی بوشهر بروند، تاکید کرد: سمیه یزدانی خواستار تمرین در بوشهر بوده و استانش هم او را اعزام کرده است. هزینه اسکان و تغذیه او بر عهده ما نبوده است. روزهایی که تیم مردان تمرین استقامت داشت، همراه آنها تمرین کرده است.

او در مورد بی برنامگی تیم بانوان گفت: ما برای قهرمانی آسیا بنا داریم نهایتا دو، سه نفر از بانوان را اعزام کنیم.

سلگی در پاسخ به این پرسش که اگر نهایتا سه نفر به قهرمانی آسیا اعزام شوند، پس چرا تعداد نفرات بیشتری به اردوی اول دعوت شدند، گفت: خواستیم کسانی که مدعی هستند و یک سال زحمت کشیده اند بیایند و خودشان را نشان دهند. اما در اردوی بعدی دیگر اسمی از آنها نمی بینید.

دبیر فدراسیون در پاسخ به این پرسش که بانوان شرایط خوبی ندارند که تنها قرار است دو، سه نفر به اردوی بعدی دعوت شوند، شرح داد: کادرفنی تصمیم گرفت در نهایت دو، سه نفر را بیشتر دعوت نکنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ناهماهنگی در دوچرخه سواری بانوان، حضور بدون دعوت در اردو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناهماهنگی در دوچرخه سواری بانوان، حضور بدون دعوت در اردو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید