نفت در مرز 114 دلار ایستاد

به گزارش وبلاگ یاسین، افزایش تقاضا برای سوخت در آمریکا و کمی عرضه و در عین حال کاهش ارزش دلار قیمت نفت را به مرز 114 دلار رساند.

نفت در مرز 114 دلار ایستاد

به گزارش گروه مالی وبلاگ یاسین به نقل از رویترز، از آنجایی که آماده شدن شانگ های برای بازگشایی بعد از 2 ماه قرنطینه، نگرانی در خصوص کاهش شدید رشد مالی را کاهش داده است.

بعلاوه با افزایش تقاضا برای سوخت در آمریکا در مقابل عرضه محدود و نیز تضعیف ارزش دلار باعث شد قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یابد.

قیمت نفت برنت با یک دلار و 40 سنت افزایش 113.95 دلار فروخته شد.

هر بشکه نفت خام آمریکا با یک دلار و 27 سنت افزایش 111.55 دلار معامله شد.

استفان اینس، تحلیلگر بازار گفت: قیمت نفت تقویت شده است، زیرا در بحبوحه افزایش تقاضا با نزدیک شدن فصل اوج سفر های جاده ای در آمریکا، بازار بنزین همچنان با کمی عرضه روبرو است.

پالایشگاه ها معمولاً در حالت شیب دار هستند تا عطش بی سرانجام رانندگان آمریکایی را در پمپ تغذیه نمایند.

فصل اوج رانندگی در آمریکا از قدیم از تعطیلات روز یادبود در سرانجام ماه می شروع می گردد و در روز کارگر در ماه سپتامبر به سرانجام می رسد.

به گفته تحلیلگران، با وجود نگرانی در خصوص بالا رفتن قیمت سوخت که تقاضا را کاهش می دهد، داده های ارسالی از برنامه های تام تام و گوگل در هفته های اخیر افزایش یافته است که نشان می دهد، افراد بیشتری در جاده های آمریکا هستند.

کاهش ارزش دلار نیز قیمت نفت را در معاملات روز دوشنبه افزایش داد، زیرا باعث می گردد قیمت نفت برای مالکان ارز های دیگر کاهش یابد.

قرنطینه در چین به عنوان بزرگ ترین واردنماینده نفت خام، فراوری صنعتی و ساخت و ساز را تحت تاثیر قرار داده است، سبب ترغیب برای انجام اقداماتی در حمایت از اقتصاد، از جمله کاهش بیشتر از حد انتظار نرخ وام مسکن در آدینه گذشته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نفت در مرز 114 دلار ایستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت در مرز 114 دلار ایستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید