طراحی گرافیکی و چاپ

نسخه 400 ساله اولین مجموعه از نمایشنامه های ویلیام شکسپیر در حراج ساتبیز به فروش رفت

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، نسخه 400 ساله اولین مجموعه از نمایشنامه های ویلیام شکسپیر در حراج ساتبیز به فروش رفت.

9 مرداد 1401

امروز، آخرین مهلت پذیرش بدون آزمون دکتری تربیت مدرس

ثبت نام پذیرش بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه تربیت مدرس امروز چهارشنبه 31 فروردین ماه انتها می یابد.

18 خرداد 1401

شناسنامه دار کردن 150 هزار مقاله در سامانه جامع شناسه دیجیتال

به گزارش خبرنگاران به نقل از موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC)، دکتر محمدجواد دهقانی رئیس ISC گفت: موسسه استنادی علوم ISC و پایش علم و فناوری از اواخر سال 99 سامانه جامع صدور شناسه دیجیتال اشیا (Digital Object Recognizer) برای ثبت و صدور یک کد منحصر بفرد به طور...

4 خرداد 1401

پیشنهادم خریدن و خواندن داستان های ایرانی است

محمدحسن شهسواری در گفت وگو با خبرنگاران (ایبنا)، در معرفی پیشنهاداتش برای خرید از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اظهار کرد: برای پیشنهاد خرید ترجیح می دهم رمان ایرانی معرفی کنم؛ چون بیشترین کم لطفی در فضای مجازی و فضای حقیقی به رمان ایرانی می شود. حتی...

11 اردیبهشت 1401

چگونه مغزی سالم داشته باشیم؟

در این مقاله قصد داریم قوانینی را بیان کنیم که با دنبال کردن آن می توانید مغزی سالم و قوی داشته باشید که در برابر بیماری های مغزی، از دست دادن حافظه و اختلالات شناختی مقاوم است. با ما همراه باشید.

19 آبان 1400

لزوم راه اندازی رشته حقوق ورزشی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد قم

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد قم گفت: راه اندازی و ایجاد رشته حقوق ورزشی در مقطع کارشناسی ارشد در این واحد، ضرورت دارد.

12 تیر 1400

مجیدی: پیروانی در جایگاهی نیست که درباره استقلال صحبت کند، وزیر که هیچ نوه و نتیجه اش هم ستاره قهرمانی آسیا را نمی بینند

فرزاد مجیدی مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال گفت: افشین پیروانی در جایگاهی نیست که درباره استقلال و هوادارانش صحبت کند.

25 خرداد 1400

چاقی؛ فاکتور اصلی ابتلای شدید به کرونا

مطالعات اخیر نشان می دهد که شاخص توده بدنی بالا خطر اصلی برای ابتلای شدید به کووید-19 است. در حقیقت، غیر از سن، اضافه وزن نیز می تواند خطرناک ترین عاملی باشد که منجر به بستری شدن در بیمارستان و مرگ ناشی از ابتلا به کرونا می گردد.

3 اردیبهشت 1400

خبرنگاران کتاب راهنمای گردشگری تهران رونمایی شد

تهران- خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان تهران از رونمایی کتاب راهنمای گردشگری همزمان با شروع چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران اطلاع داد.

6 فروردین 1400

با فیات دوکاتو مونتاژ داخل آشنا شوید ، ایتالیایی ها در راه بازار ایران؟

فیات دوکاتو مورد بحث از آخرین نسل این خودروی تجاری است که توسط پارسیان موتور در داخل کشور مونتاژ می شود. این خودرو 16+1 نفر ظرفیت دارد. فیات دوکاتو مونتاژ داخل مجهز به پیشرانه F1A با حجم 2.3 لیتر است. قیمت فیات دوکاتو با ظرفیت 17 نفر، یک میلیارد و 550 میلیون تومان...

1 فروردین 1400

لوگوی مشهورترین موزه های دنیا را بشناسید

کافی است که نگاهی گذارا به لوگوی معروف ترین برندها و موسسه های معروف دنیای بیندازیم تا متوجه شویم که هر مقدار دنیا اطرافمان به سمت پیچیدگی می رود، تبلیغات و طراحی و ارتباطات به سادگی نزدیک تر می گردد؛ موضوعی که با سادگی می توان در لوگو یا آرم های معروف...

24 بهمن 1399

سیمرغ و ضحاک ماردوش منتشر شد

تهران (پانا) - انتشارات مدرسه به مناسبت بیست و هشتمین هفته کتاب سال جمهوری اسلامی ایران؛ مصادف با سی امین سال تأسیس انتشارات مدرسه در برنامه سالِ سی از سیمرغ و ضحاک ماردوش رونمایی می نماید.

25 آذر 1399

چرا تاثیر کرونا بر افراد گوناگون متفاوت است؟

پژوهشگران به این نکته اشاره کردند که هنوز نمی توان از این پژوهش نتیجه گرفت که انواع به خصوصی از سلول های تی در شدت بیماری نقش دارند. یافته های این پژوهش هنوز باید مورد آنالیز های بیشتر قرار بگیرند.

24 آبان 1399

نگار گذر عکس عاشورایی افتتاح شد

به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، احمد چایچی عضو هیئت علمی پژوهشگاه و سرپرست طرح در حاشیه این مراسم که روز چهارشنبه دوم مهرماه 99 برگزار گردید، بیان نمود: هیچ رویداد تاریخی مانند حماسه کربلا فکر و ذهن ایرانیان را به خود مشغول نداشته...

11 آبان 1399

روز پرهیجان بورس تهران؛ تلاش مجدد شاخص بورس برای هفت رقمی شدن!

خبرنگاران: شاخص بورس پس از چندین روز نوسان و افت روز جاری با رشدی بیش از 26700 هزار واحدی در خاتمه داد و ستدها به 995 هزار و 184 واحد دست پیدا کرد تا باز هم به مرز یک میلیون واحدی نزدیک شود.

2 مرداد 1399

معرفی کتاب برای زمان قرنطینه؛ از نخلستان تا خیابان از علیرضا قزوه

مجموعه شعر از نخلستان تا خیابان از علیرضا قزوه که به عنوان شاعری متعهد شناخته می گردد، پس از سال ها همچنان خواندنی است.

3 تیر 1399

اُقلیدِسی؛ ریاضیدان ناشناخته

ابوالحسن احمد بن ابراهیم معروف به اقلیدسی ریاضی دان مسلمان قرن چهارم هجری است.

28 خرداد 1399

انسان موضوع مشترک هنرمندان، هنرمند اتریشی به ایران آمد

به گزارش خبرنگاران، گالری های تهران در حالی به استقبال نمایشگاه های جدید می فرایند که اواسط این هفته خبرنگاران تجسمی توانستند از گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران در محل مخزن گنجینه بازدید نمایند.

15 اردیبهشت 1399

درمان آلزایمر با کشف سلول گلیال

ما در این پژوهش دریافتیم که اگر این واکنش ها در مغز فعال شوند، با سلول های پریفرال ارتباط برقرار می نمایند تا مغز از زوال ناشی از افزایش سن حفظ گردد. این واکنش ها، به راه اندازی مجدد متابولیسم منجر می شوند و از تجمع پروتئین پیشگیری می نمایند.

20 فروردین 1399

اولین روزنامه شیعی در تونس منتشر شد

خبرنگاران : اولین روزنامه شیعی در تونس تحت عنوان بیداری تونسی چاپ و منتشر شد.

16 فروردین 1399
تعداد: (23)