خبرنگاران 500 میلیون تومان برای تجهیزات درمانی شهرستان زیرکوه اختصاص می یابد

به گزارش وبلاگ یاسین، بیرجند - خبرنگاران - استاندار خراسان جنوبی گفت: 500 میلیون تومان برای تامین تجهیزات درمانی شهرستان زیرکوه اختصاص می یابد.

خبرنگاران 500 میلیون تومان برای تجهیزات درمانی شهرستان زیرکوه اختصاص می یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در نشست ویدئو کنفرانسی با اعضای ستاد کرونا شهرستان زیرکوه از زحمات پزشکان و پرستاران این شهرستان که در این روزها به علت شیوع بیماری کرونا در خط مقدم مبارزه هستند، تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان زیرکوه تنها شهرستان استان است که مشکل فضای فیزیکی بیمارستان دارد شرح داد: طی هماهنگی های اجرا شده با رییس سازمان تامین اجتماعی کشور مشکل واگذاری بیمارستان به شبکه بهداشت و درمان شهرستان حل شده و این موضوع مراحل پایانی خود را طی می کند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه پیگیری ها نتیجه داده و جلسات امیدبخشی برای احداث بیمارستان در شهرستان زیرکوه برگزار شده است اضافه نمود: با توجه به نیاز مبرم شهرستان در جلسه ای با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور موضوع توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان به ویژه تسریع در فرایند احداث بیمارستان زیرکوه مورد تاکید واقع شد.

وی با اشاره به کمبود تجهیزات لازم در بیمارستان زیرکوه از رییس دانشگاه علوم پزشکی استان خواست هرچه سریعتر تجهیزات مورد نیاز حوزه بهداشت و درمان شهرستان را تامین کند.

معتمدیان در این جلسه آخرین اقدامات اجرا شده برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در زیرکوه را هم جویا شد.

این جلسه ویدئو کنفرانسی با حضور معاونان استاندار، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار و رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زیرکوه برگزار گشت.

شهرستان مرزی زیرکوه در فاصله 145 کیلومتری بیرجند قرار گرفته است و تنها شهرستانی است که بیمارستان مجهز ندارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 500 میلیون تومان برای تجهیزات درمانی شهرستان زیرکوه اختصاص می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 500 میلیون تومان برای تجهیزات درمانی شهرستان زیرکوه اختصاص می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید