صدور پروانه استاندارد برای محصولات دانش بنیان در اردبیل

به گزارش وبلاگ یاسین، مدیرکل استاندارد استان اردبیل از آمادگی این اداره کل جهت صدور پروانه استاندارد دانش نماد برای محصولات دانش بنیان استان خبرداد.

صدور پروانه استاندارد برای محصولات دانش بنیان در اردبیل

به گزارش گروه استان های وبلاگ یاسین از اردبیل، علایی، مدیرکل استاندارد استان اردبیل با بیان اینکه صدور پروانه یا گواهی نامه گامی موثر در تجاری سازی و ورود محصولات دانش بنیان به بازارهای داخلی و خارجی است ، گفت: شرکت هایی که دارای تاییدیه رسمی مبنی بر دانش بنیان بودن محصول از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دارند ، می توانند برای دریافت این گواهی نامه یا پروانه دانش نماد اقدام نمایند.

او درباره آزمون محصولات دانش بنیان نیز گفت: با هدف حمایت از فراوری محصولات دانش بنیان در صورت عدم وجود آزمایشگاه تایید صلاحیت شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران ، انجام آزمون در آزمایشگاه یک واحد فراوریی و یا مراکز تحقیقاتی - آموزشی با حضور کارشناس تخصصی این اداره کل یا نماینده پژوهشگاه استاندارد یا کارشناس رسمی استاندارد امکان پذیر می باشد.

فرماندار خلخال هم در این نشست گفت: دفتر نمایندگی اداره کل استاندارد استان اردبیل با هدف تسریع در صدور گواهی استاندارد برای متقاضیان محصولات فراوریی ، آنالیز شرایط استاندارد کالاهای عرضه شده به مصرف نمایندگان و نیز حمایت از حقوق مصرف نمایندگان در این شهرستان راه اندازی می گردد.

مسعود یگانه اضافه نمود: بزودی با راه اندازی این دفتر امور مربوط به استانداردسازی محصولات فراوریی منطقه و بعلاوه رعایت استاندارد در فروش کالاهای زیر مجموعه استاندارد اجباری در خلخال انجام خواهد شد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدور پروانه استاندارد برای محصولات دانش بنیان در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور پروانه استاندارد برای محصولات دانش بنیان در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید