سبک زندگی

هشدار؛ مصرف زیاد مُلین ها احتمال زوال عقل را افزایش می دهد

تحقیقات قبلی سایر دارو های بدون نسخه از جمله دارو های خواب بدون نسخه و دارو های آلرژی را با زوال عقل مرتبط دانسته است، اما این اولین بار است که مصرف مُلین در ابتلاء به این عارضه دخیل است.

13 اسفند 1401

عکس ، این کروکودیل ها900 نفر را خوردند!

کروکودیل ها در باتلاق هایی با آب شور در سراسر جهان یافت می شوند و در مقایسه با تمساح ها، می توان گفت که اینگونه تهاجمی تر هستند.

30 بهمن 1401

خطرات اشعه ماوراء بنفش دستگاه های ژلیش ناخن

اگرچه هنوز به آنالیز های بیشتری در این مسیر احتیاج است، ولی محققان دریافتند که قرار گرفتن در معرض تابش طولانی اشعه ماوراء بنفش، ریسک ابتلا به سرطان پوست و آسیب تماشا DNA را افزایش می دهد.

16 بهمن 1401

ارتقاهای شخصی ال جی با ThinQ UP تأیید UL را دریافت می نمایند

اطمینان پذیری از فرایند ارتقاء نرم افزار برای لوازم خانگی ThinQ UP ال جی به وسیله شرکت معتبر علمی ایمنی جهانی تایید شد.

4 بهمن 1401

تصاویر ، رقابت داغ تویوتا و هیوندای، ماشین های جذابی که شانس بالای برای ورود به ایران دارند

با توجه به خبرهایی که از واردات خودرو شنیده می گردد، می توان پیش بینی کرد که در چند ماه آینده رقابت هایی در بازار خودروهای خارجی ایران شکل بگیرد.

12 آبان 1401

چگونه سبک زندگی هدف مند را در پیش بگیریم؟

بسیاری از افرادی که در اطراف خود می بینیم فاقد یک شخصیت کلیدی و مهم برای دستیابی به اهداف خود هستند و آن هم این است که سبک زندگی هدف مند را انتخاب نمی نمایند. در این مطلب مواردی را به شما آموزش می دهیم که یاری می نمایند در زندگی خود هدف محور شوید و بتوانید...

9 آبان 1401

32 مدل میز تحریر نوجوانان [مدرن و شیک] طرح های دخترانه و پسرانه

تمام نوجوانان، چه دختر و چه پسر مسائل زیادی را در اتاق خواب خود تجربه خواهند، در این دوره سنی آنها لازم دارند تمام وسایل مورد نیازشان در اتاق موجود باشد. مدل میز تحریر نوجوانان با طراحی ارگونومیک و زیبا یکی از همین نیازهای اساسی هر نوجوانی است.

25 مهر 1401

شربت سیب دارچین؛ معجونی برای کاهش وزن

دتاکس واتر سیب و دارچین به عنوان نوشیدنی برای تسریع متابولیسم بدن و کاهش وزن توصیه می گردد.

1 شهریور 1401

دره پادشاهان؛ گورستان اشراف مصری

دره پادشاهان گورستان سلطنتی در نزدیکی تبای یا اقصر امروزی است. در این گورستان، فرعون ها و اشراف زادگان پادشاهی نوین (1539-1075 پیش از میلاد) دفن شده اند.

15 مرداد 1401

قیمت اجاره دفتر کار در جردن؛ دفاتر اداری به قیمت در خبرنگاران

یکی از بهترین منطقه ها تهران برای اجاره دفتر کار، خیابان جردن است. جایی که می توان دفتر کسب وکارهای بزرگ و نام آشنا را در آن پیدا کرد. امروز قیمت اجاره دفتر کار در جردن را بررسی می کنیم و نکاتی را برای اجاره در این محله به شما می گوییم.

7 مرداد 1401

تینت لب چیست و چه تفاوتی با انواع رژ لب دارد؟

آرایش و زیبایی لب ها یکی از اصلی ترین بخش های میک آپ خانم ها محسوب می شود. کمپانی های تولید کننده محصولات آرایشی هر سال گستره نوی از انواع رژ لب های مایع و جامد با انواع رنگ ها و فرمولاسیون های نو روانه بازار می کنند. اما در این مطلب به یکی از محصولات پرطرفدار...

17 تیر 1401

10 تکنیک اصلی تمیز کردن خانه و خانه تکانی عید

بلد بودن تکنیک های تمیز کردن خانه و خانه تکانی برای انجام یک خانه تکانی اصولی لازم و ضروری است. شما چقدر با تکنیک های تمیز کردن خانه و خانه تکانی آشنا هستید؟ آیا می دانید بهترین زمان برای خانه تکانی عید چه موقعی است؟ چگونه خانه تکانی راحتی داشته باشیم؟...

29 خرداد 1401

بازارها و مراکز خرید رامسر؛ از بازارهای هفتگی تا مراکز خرید مدرن

هر فردی به رامسر، عروس شهرهای شمال ایران، سفر کند، علاوه بر دیدن جاذبه های متنوع این شهر بهشتی، حتما چند ساعتی را نیز صرف گشت و گذار در بازارهای محلی این شهر می کند.

21 خرداد 1401

فرآیند فراوری محصولات آلوئه ورا

خبرنگاران : آلوئه ورا از گیاهان پرخاصیت است.

7 اردیبهشت 1401

مشهورترین و برترین رستوران های آنتالیا

برترین رستوران های آنتالیاشهر آنتالیا یکی از مراکز گردشگری و تفریحی در کشور ترکیه است و با جاذبه های فراوانی که دارد سالانه گردشگر های زیادی را به سمت خود جذب می نماید. تجربه غذاهای ترکی بخشی مجذوب نماینده و هیجان انگیز از سفر به ترکیه و آنتالیا خواهد...

21 فروردین 1401

از طرز تهیه لگیمات تا رایج ترین مسائل ازدواج؛ برترین های سبک زندگی

اگر فرصت مطالعه مقالات سلامتی و سبک زندگی را ندارید، می توانید گلچینی از برترین مقاله ها و ویدیوهای مربوط به سلامتی، مد و زیبایی، سبک زندگی و آموزش آشپزی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های سبک زندگی، هر هفته 10 مقاله و ویدیوی مجذوب...

14 اسفند 1400

همه چیز درباره فرودگاه شهید مدنی تبریز

هرروز مسافران زیادی به وسیله فرودگاه شهید مدنی تبریز وارد این شهر می شوند. این فرودگاه پررفت و آمد، بزرگترین فرودگاه شمال غرب ایران است و اهمیت زیادی دارد. با ما همراه شوید تا ببینیم فرودگاه شهید مدنی به مقصد چه شهرهایی پرواز دارد و در چه قسمتی از شهر...

7 بهمن 1400

جوش زیر پوستی؛علل و روش های درمان خانگی آن

جوش های زیر پوستی در زیر لایه بیرونی پوست ایجاد می شوند و با وجود اینکه از لحاظ ظاهری قابل تشخیص نیستند، می توان برآمدگی آن ها را احساس کرد. جوش های زیرپوستی اغلب در اثر کیست یا غده های کوچک ایجاد می شوند.

7 دی 1400

تاکید معاون استاندار ایلام بر نقش مهم زنان در مصونیت خانواده ها از کرونا

خبرنگاران/ایلام معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه ایران قوی ترین مرکز خدمات درمانی در منطقه محسوب می گردد، گفت: این امر مهم نشان از توجه ویژه به درمان است.

27 آبان 1400

آل سعود در رتبه پنجم ثروتمندترین خانواده های جهان

بر اساس گزارش بلومبرگ آل سعود در لیست ثروتمندترین خانواده های جهان قرار گرفته که از دارایی ملت عربستان ناشی می شود.

31 شهریور 1400
تعداد: (36)