اعضای کانون دانش پژوهان نخبه بالای صد مدال المپیاد کسب نموده اند

به گزارش وبلاگ یاسین، مسئول شبکه تربیتی انقلاب و بنیانگذار مسئول شتاب دهنده مرکز علم و فناوری شتاب گفت: یکی از برکات این مجموعه آن بوده که توانسته با آموزش های خود تعدادی از دانش آموزانی را تربیت نمایند که بتوانند در المپیاد مدال آور باشند. طبق آمارهای اعلام شده بالای صد مدال المپیاد توسط این نوجوان کسب شده است.

اعضای کانون دانش پژوهان نخبه بالای صد مدال المپیاد کسب نموده اند

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ یاسین رسول محمد قلی مسئول شبکه تربیتی انقلاب و بنیانگذار مسئول شتاب دهنده مرکز علم و فناوری شتاب در همایش بازگشت مدال های المپیاد به اهدانمایندگان که عصر امروز 24 بهمن در سالن مجموعه فرهنگی سرچشمه تهران برگزار گشت گفت: کانون دانش پژوهان نخبه و مرکز علم و فناوری شتاب از سال 1373 در جنوب تهران شکل گرفت این مجموعه در مناطق 15 تا 20 شعبه دارد به طوری که نوجوانان را از سن 11 سالگی شناسایی می نماید و طی فرایند آموزشی و تربیت به رشد آنها می پردازد که آنها بتوانند در مراکز راهبردی نظام نقش آفرینی نمایند.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه حدود 500 دانش آموز و بالای 300 فارغ التحصیل و طلبه را دارد اظهار کرد: مجموعه دانش پژوهان نخبه در جهت آموزش و تربیتی خود همیشه سعی نموده تا ولایت مدار باشد نوجوانان این مجموعه اکثرا در دانشگاه های برتر ورود پیدا می نمایند ساختار مجموعه تربیت ولایی است و توانسته است در این جهت موثر باشد یکی از برکات این مجموعه آن بوده که توانسته با آموزش های خود تعدادی از دانش آموزانی را تربیت نمایند که بتوانند در المپیاد مدال آور باشند. طبق آمارهای اعلام شده بالای صد مدال المپیاد توسط این نوجوان کسب شده است.

وی با بیان اینکه اولین اهدای مدال در سال 82 انجام شد بیان نمود: با توجه به شرایط آن دوره بیشتر نخبگان دلبستگی به خروج از کشورداشتند ما در سال 82 14 مدال را به رهبر انقلاب اسلامی اهدا کردیم. بعد از آن این موضوع به صورت یک سنت هر ساله اجرا شد به طوری که در سال های آینده بیشتر رخ داد.

وی با بیان اینکه سال جاری 135 مدال المپیاد دانش آموزی توسط دانشجویان به رهبر اهدا شد گفت: تمام این افراد در شاخصه علمی هستند ما شبکه توانمندسازی استعدادهای برتر را با هدف شبکه سازی در حوزه های علمی و پژوهشی و با رویکرد حل مسائل کشور راه اندازی نموده ایم.

وی اضافه نمود: هدف اصلی این مرکز شناسایی، جذب و تربیت نخبگان با رویکرد شبکه سازی برای اثرگذاری در مراکز راهبردی نظام است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اعضای کانون دانش پژوهان نخبه بالای صد مدال المپیاد کسب نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای کانون دانش پژوهان نخبه بالای صد مدال المپیاد کسب نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید